عملیات قرآنی طوفان‌الاقصی راه‌اندازی شد
کد خبر: 4178818
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۱

عملیات قرآنی طوفان‌الاقصی راه‌اندازی شد

عملیات قرآنی طوفان‌الاقصی با هدف استفاده و بهره‌مندی از ۱۲ هزار جلسه خانگی قرآن در سطح کشور به نیت حمایت و یاری مردم فلسطین راه‌اندازی شد.

به گزارش ایکنا، عملیات قرآنی طوفان الاقصی با هدف استفاده از شبکه مردمی جلسات خانگی قرآن کریم و بهره‌مندی از ۱۲ هزار جلسه خانگی قرآن در سطح کشور به نیت حمایت و یاری مردم فلسطین از سوی پویش مردمی ستاره‌های زمین راه‌اندازی شد.

در این عملیات جلسات قرآن با حضور اعضای خانواده یا با دعوت از اقوام در سطح محله و فضای مجازی راه‌اندازی می‌شود. برهمین اساس محلات اعم از مساجد، مدارس، پایگاه‌های بسیج، بوستان‌ها و... و فضای مجازی، شامل پخش زنده اینترنتی مانند پخش اینستاگرامی، انتشار صوتی یا فیلم جلسات در گروه‌های فامیلی، دوستانه و... صورت می‌گیرد.

براساس این طرح قرائت شبانه سوره مبارکه نصر تا پیروزی بر رژیم اشغالگر قدس و فتح، ختم قرآن کریم و اهدای ثواب آن به شهدای غزه، قرائت سوره یس و حشر برای نصرت الهی رزمندگان مقاومت، برگزاری محفل قرآنی با روشن کردن شمع به یاد کودکان شهید غزه و همچنین برگزاری جلسات تبیینی قرآنی با محوریت نقش و جایگاه یهود در جامعه مهدوی، آیات مربوط به وعده پیروزی مسلمانان در مقابل استکبار و اوصاف یهود در قرآن کریم انجام خواهد شد.

تولید و انتشار محتوا، تولید و انتشار طرح‌های گرافیکی با موضوع طوفان الاقصی، نگارش‌ نامه خطاب به زنان فلسطینی، تهیه عکس و فیلم از جلسات خانگی قرآن کریم، تولید کلیپ و پادکست و جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای مردم فلسطین از دیگر طرح‌های این عملیات است.

پویش کودکان و قدس با محوریت برگزاری ایستگاه نقاشی کودک، مسابقه کاردستی و ماکت‌سازی، ایستگاه عکس یادگاری با پرچم سوخته اسرائیل و لگدمال کردن آن، خوانش دکلمه توسط کودکان و امضای طومار برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین از طرح‌های این عملیات بیان شده است.

علاقه‌مندان به مشارکت در این عملیات می‌توانند پس از برگزاری مراسم، گزارش برنامه اجرا شده و تولیدات خود را به نشانی Setare۱۱۴_admin@ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند.

عملیات قرآنی طوفان الاقصی راه‌اندازی شد

انتهای پیام
captcha