طنین الله اکبر مساجد عراق در حمایت از فلسطین
کد خبر: 4178291
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹

طنین الله اکبر مساجد عراق در حمایت از فلسطین

مساجد بغداد و شهرهای دیگر عراق برای اعلام همبستگی با ملت مظلوم غزه در برابر آماج حملات رژیم صهیونیستی طنین الله اکبر را از گلدسته‌های مساجد پخش و محافل قرائت دعای ثغور برگزار می‌کنند.

به گزارش ایکنا، به دنبال حملات جنون‌آمیز شب گذشته رژیم صهیونیستی به نوار غزه  در بغداد و شهرهای دیگر عراق بانگ الله اکبر از گلدسته‌های ده‌ها مسجد در بغداد پایتخت عراق طنین‌انداز شد.

این اقدام مساجد بغداد با استقبال کاربران بسیاری در شبکه‌های اجتماعی این کشور همراه شد.
دیوان اوقاف سنی عراق از تمام مساجد عراق خواسته است برای حمایت از برادران فلسطینی در غزه از طریق بلندگوهای خود بانگ الله اکبر را پخش کنند.

دیوان اوقاف شیعه نیز از مساجد، حسینیه‌ها و زیارتگاه‌ها در این کشور خواست برای همبستگی با ملت فلسطین در غزه محفل قرائت دعای اهل ثغور را برای نجات اهالی غزه از ستم اشغالگران صهیونیست را برگزار کنند.
دیوان اوقاف شیعه عراق در بیانیه خود اعلام کرد: به منظور همبستگی با ملت در محاصره فلسطین در غزه که در حال حاضر با فجیع‌ترین حمله در تاریخ بشریت از سوی دشمن صهیونیستی ـ آمریکایی روبه‌رو هستند، حیدر حسن الشمری، رئیس دیوان اوقاف شیعه از مساجد، حسینیه‌ها و زیارتگاه‌های شریف شیعه در سراسر عراق خواست دعای اهل ثغور را هر صبح و شب برپا کنند و در همه پایگاه‌های خبری خود منتشر کنند.

نیایش بیست و هفتم صحیفه سجادیه، به اهل ثغور یعنی سپاهیان سرحدات اسلام دعا می‌کند ‌و از خدا نصرت ‌و قدرت ‌و عدالت غالبیت ‌و حفظ مرزبانان را می‌طلبد.

انتهای پیام
captcha