روایت عملیات طوفان الاقصی در بین جنایات اسراییل گم نشود
کد خبر: 4178174
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۱
فرزند یکی از شهدای اخیر غزه:

روایت عملیات طوفان الاقصی در بین جنایات اسراییل گم نشود

دانشجوی فلسطینی مقیم غزه گفت: کشتار وحشیانه‌ای که علیه مردم غزه صورت می گیرد تلاشی برای پنهان کردن نتایج عملیات طوفان الاقصی است و نباید روایت این عملیات بین این جنایات گم شود.

به گزارش ایکنا از قم، مهدی صالح از دانشجویان فلسطینی مقیم قم که در روز‌های گذشته پدر خود را در حملات رژیم اشغالگر قدس از دست داد، در نشست تخصصی مهدویت در عرصه بین‌الملل که با محوریت آزادسازی فلسطین و عملیات طوفان الاقصی ظهر جمعه 5 آبان‌ماه در سالن همایش مدرسه معصومیه قم برگزار شد اظهار کرد: از جامعه‌ای آمده‌ام که در تفکرات آنان فرهنگ مهدویت وجود دارد و مردم به این امر اعتقاد دارند که در آخرالزمان فردی به اسم مهدی (عج) ظهور خواهد کرد.

وی ادامه داد: تخصصی که تشیع در زمینه مهدویت دارد در بین اهل سنت نیست و به همین دلیل امید به آمدن امام زمان (عج) در جامعه ما اندک است.

این فعال دانشجویی فلسطینی با بیان اینکه صبر امروز ملت فلسطین ناشی از ارتباط عمیق با قرآن است، افزود: امروز مردمان فلسطین وقتی فرزند خود را زیر بمباران وحشیانه رژیم اشغالگر قدس از دست می‌دهند می‌گوید حسبیا الله و نعم الوکیل.

وی بیان کرد: موضوع مهدویت با پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر مورد توجه قرار گرفت و این روز‌ها نیز مجاهدان فلسطینی توانستند شرایطی ایجاد کنند که امید به ظهور بیشتر شود.

صالح ابراز کرد: اتفاقی که امروز در غزه در حال رخ دادن است و کشتار وحشیانه علیه مردم غیر نظامی صورت می‌گیرد تلاشی برای پنهان کردن نتایج عملیات طوفان الاقصی است و نباید روایت این عملیات بین این جنایات گم شود و آن روز بسیار عظیم بود.

وی اضافه کرد: غزه را به عنوان ضعیف‌ترین عنصر جبهه مقاومت می‌دانستند، اما مجاهدان غزه توانستند این عملیات سنگین را در شرایطی که امکانات بسیاری از سوی اسراییلی‌ها وجود دارد و بر همه منطقه غزه تسلط اطلاعاتی و امنیتی دارند اجرایی کنند.

فعال دانشجویی فلسطینی ادامه داد: گفته می‌شود این عملیات طی دو سال برنامه ریزی شده بود و با وجود همه امکانات و توان اطلاعاتی و جاسوسی‌های اسراییل این عملیات پیروزمندانه محقق شد.

وی با بیان اینکه نبرد عملیات طوفان الاقصی برای هیچکس باور پذیر نیست، یادآور شد: امروز در اسراییل لشکری برای نابودی غزه وجود دارد که در این عملیات غافلگیرانه همه نقشه‌های آنان خنثی شد.

انتهای پیام
captcha