دیدار نصرالله با سران مقاومت/ شهدای مقاومت را شهدای راه قدس بخوانید
کد خبر: 4177688
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

دیدار نصرالله با سران مقاومت/ شهدای مقاومت را شهدای راه قدس بخوانید

سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی لبنان(حزب الله) با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین و صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار و گفت‌وگو و پیامی را خطاب به واحدهای رسانه‌ای حزب الله منتشر کرد.

نصرالله: شهدای فلسطین را شهدای راه قدس بخوانید

به گزارش ایکنا به نقل از المیادین، سیدحسن نصرالله، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی لبنان (حزب الله) امروز، سوم آبان در نوزدهمین روز از عملیات طوفان الاقصی با زیاد نخاله، دبیرکل جنبش جهاد اسلامی در فلسطین و صالح العاروری، نائب‌رئیس دفتر سیاسی حماس دیدار  و گفت‌وگو کرد.

در جریان این دیدار سیدحسن نصرالله و زیاد نخاله درباره آخرین تحولات منطقه به ویژه مسئله فلسطین و ادامه رایزنی و هماهنگی در راستای تقویت مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

همچنین در این دیدار درباره عملیات‌های ضدصهیونیستی در پاسخ به جنایات اسرائیل در بمباران غزه بحث و گفت‌وگو و تحولات اخیر در نوار غزه از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی و تحولات پس از آن در تمام سطوح بررسی شد.

در این جلسه همچنین درگیری‌های جاری در مرز لبنان با فلسطین اشغالی بررسی و مواضع اتخاذ شده در سطح منطقه و بین‌المللی و آنچه که گروه‌های محور مقاومت باید در این مرحله حساس برای تحقق پیروزی حقیقی مقاومت در غزه و فلسطین و توقف تجاوزات وحشیانه علیه مردم مظلوم و استوار غزه و کرانه باختری انجام دهند، ارزیابی شد. همچنین بر ادامه هماهنگی و پیگیری دائمی تحولات توافق به عمل آمد.

پیام سیدحسن نصرالله به واحدهای رسانه‌ای حزب الله

همچنین سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان با انتشار پیامی خطاب مؤسسات و واحدهای رسانه‌ای حزب الله اعلام کرد شهدای هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) از زمان عملیات طوفان الاقصی تاکنون را که به درج رفیع شهادت نائل آمدند «شهدای راه قدس» بخوانید.

دبیرکل حزب الله لبنان در نامه‌ای به مجموعه‌های رسانه‌ای حزب الله نوشت: شهدای مقاومت را که از ۷ اکتبر به شهادت رسیدند، به عنوان شهدای راه قدس معرفی کنید.

دیدار نصرالله با سران مقاومت / شهدای مقاومت را شهدای راه قدس بخوانید

سیدحسن نصرالله نوشت: در راستای واقعیت جنگ فعلی با دشمن صهیونیستی که از ۷ اکتبر با طوفان الاقصی آغاز شد و با تأکید بر هویت قربانیانی که در راه خداوند تعالی، در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی تقدیم می‌شوند، لطفاً شهدایی که از ۷ اکتبر به شهادت رسیدند را در بیانیه‌های تسلیت، مراسمات تشییع، یادبودها و... «شهید راه قدس» نامگذاری کنید.

وی در ادامه نوشت: از خداوند متعال می‌خواهم که بر همه شهدا  (رضوان خدا بر آنان باد) با قبول و رحمت و علو درجات و بر خانواده‌های گرامیشان با صبر و اجر عظیم و کرامت دنیا و آخرت منت بگذارد.

انتهای پیام
captcha