تکاپوی غرب برای اسرائیل نشان از به خطر افتادن موجودیت رژیم اشغالگر دارد
کد خبر: 4176855
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
مقام اجرایی حزب الله لبنان:

تکاپوی غرب برای اسرائیل نشان از به خطر افتادن موجودیت رژیم اشغالگر دارد

شیخ صفی الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان تکاپوی غربی‌ها برای حمایت از رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات طوفان الاقصی را نشان از به خطر افتادن موجودیت این رژیم دانست و گفت که روحیه دفاع از حق در دل رزمندگان مقاومت با کشتار باندهای آمریکایی صهیونیستی از بین نمی‌رود.

به گزارش ایکنا به نقل از المنار، شیخ هاشم صفی‌الدین، رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت در منطقه به سلاح خود چنگ زده و آماده نبرد تا آخر راه هستند و ما در همه جبهه‌ها با موشک‌ها و سلاح خود حاضر هستیم.

وی طی نطقی در مراسم یادبود شهدای مقاومت لبنان گفت: دشمن هنوز سرزمین ما را در اشغال خود دارد و موجودیت ما را تهدید می‌کند و هنوز به دنبال انتقام‌گیری از شکست خود در سال 2006 است.

صفی الدین گفت: آنچه امروز در غزه رخ می‌دهد با همه مسائل امت اسلامی و با قدس و مقدسات آن ارتباط دارد.

این مقام حزب الله گفت: وقتی جهان غرب و بخصوص آمریکا برای دفاع از رژیم صهیونیستی به جنب و جوش افتاده‌اند، این یعنی آنها موجودیت رژیم غاصب صهیونیستی را در خطر می‌بینند.

شیخ صفی‌الدین گفت: همه پروژه‌هایی که پشت سر هم در منطقه رخ می‌دهد و آمریکا برای آن میلیاردها دلار هزینه می‌کند برای یک هدف است آن هم اینکه حزب الله را در لبنان، منطقه و جهان سرنگون کند، چرا که این حزب هیبت اسرائیل را در هم شکسته است.

وی افزود: آنها نتایج طوفان الاقصی را برنتابیده و درصدد حمایت از رژیم صهیونیستی برآمدند و بمباران بیمارستان‌ها و کشتار کودکان و زنان تصمیم آمریکا و اروپا برای ارتکاب این جرایم است و آنها در آن شریکند.

این مقام حزب الله گفت: آنچه امروز در غزه رخ می‌دهد ما را به این نتیجه می‌رساند که آمریکا، کشورهای اروپایی و غربی کشور نیستند بلکه باندها و مافیای کشتار و تاجران خون هستند.

شیخ صفی‌الدین گفت: آنها با هر چه که بر سر ملت فلسطین در غزه و کرانه باختری بیاورند دستاوردی نخواهند داشت و روحیه ما روحیه مقاومت و دفاع از حق است که از بین نخواهد رفت.

انتهای پیام
captcha