ششمین دوره جشنواره ملی «شهود قدسی» برگزیدگانش را معرفی می‌کند
کد خبر: 4176317
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

ششمین دوره جشنواره ملی «شهود قدسی» برگزیدگانش را معرفی می‌کند

رئیس جهاددانشگاهی فارس از پایان کار ششمین دوره جشنواره ملی «شهود قدسی» خبر داد و  گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره و معرفی برگزیدگان آن به زودی در شیراز برگزار خواهد شد.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارسامیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، از پایان کار ششمین دوره جشنواره ملی «شهود قدسی» خبر داد و  گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره با معرفی برگزیدگان به زودی در شیراز برگزار خواهد شد.

وی افزود: ششمین دوره جشنواره سراسری دانشجویی تجسمی قرآن و هنر با عنوان «شهود قدسی»، به عنوان فعالیت شاخص معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان فارس در سال جاری به پایان رسید و در روزهای ابتدایی آبان‌ماه امسال مراسم اختتامیه آن برگزار می‌شود.

استقلال با یادآوری اینکه جشنواره مذکور در نیمه اول 1401 کار خود را آغاز کرده بود، افزود: این جشنواره برای دانشجویان هنرمند سراسر کشور در 3 رشته پوستر، تصویرسازی و لوگوتایپ برگزار شد.

رئیس جهاددانشگاهی فارس یادآور شد: به دلیل حادثه تروریستی آبا‌ ماه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و اضافه شدن بخش ویژه شاهچراغ به جشنواره در سه رشته پوستر، عکس و لوگوتایپ، زمان ارسال آثار تا پایان سال تحصیلی گذشته تمدید شد.

وی بیان کرد: جشنواره «شهود قدسی» یک رویداد فرهنگی هنری دانشجویی است که در این دوره با موضوعات شواهد و مصادیق قرآنی مرتبط با بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، طراحی لوگوتایپ برای اسامی سوره‌ها و سوگندهای قرآنی، آیات امر به احسان و کمک به نیازمندان، آیات مربوط به عدالت، آیات امر به معروف و نهی از منکر، آیات مربوط به نماز، تصویرسازی قصه‌های قرآنی و آیات مربوط به جهاد برگزار شد.

استقلال با قدردانی از همه دانشگاه ها، نهادها و سازمان‌های همکار در اجرای این رویداد بیان کرد: در ششمین دوره جشنواره شهود قدسی، در بخش‌ اصلی و بخش ویژه، تعداد 2284 اثر توسط دبیرخانه جشنواره دریافت و در نهایت 230 اثر به نمایشگاه راه یافت.

رئیس جشنواره شهود قدسی در پایان گفت: پس از طی مراحل مختلف ارزیابی و داوری، هیئت داوران جشنواره قرآن و هنر، از میان آثار نمایشگاهی در مراسم اختتامیه در 6 رشته از نفرات برتر قدردانی و تجلیل خواهد شد.

یادآور می‌شود، اسامی و مشخصات نفراتی که آثارشان به نمایشگاه راه یافته در سامانه رویتاب اینجا قابل مشاهده است.

انتهای پیام
captcha