رسانه‌های اسلامی برای ریشه کن کردن غده سرطانی اسرائیل بسیج شوند
کد خبر: 4176141
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹
اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی:

رسانه‌های اسلامی برای ریشه کن کردن غده سرطانی اسرائیل بسیج شوند

اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی با صدور بیانیه‌ای از نهادهای رسانه‌ای عضو این اتحادیه خواست با رسوا کردن آمریکا و صهیونیسم جنایتکار برای ریشه کن کردن غده سرطانی رژیم صهیونیستی از منطقه بسیج شوند.

به گزارش ایکنا به نقل از فلسطین الیوم، اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی به دنبال انفجار بیمارستان المعمدانی از نهادهای رسانه‌ای عضو این اتحادیه در کشورهای اسلامی خواست سیاست واحدی رسانه‌ای را در پیش گیرند.

این اتحادیه با صدور چند توصیه خواستار قطع برنامه‌های جانبی رسانه‌ها و پوشش اختصاصی حوادث غزه شد و گفت: باید تأکید شود که این فاجعه وحشتناک کشتار مردم در بیمارستان المعمدانی گستردگی جرایم رژیم اشغالگر و بزرگی تروریسم آمریکایی و صهیونیستی را نشان می‌دهد و اینکه باید از این غده سرطانی در سرزمین فلسطین نجات یابیم و آمریکا و اسرائیل را مسئول کامل این فاجعه بدانیم.

اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی گفت باید بر بعد انسانی فاجعه بیمارستان المعمدانی تکیه کرده و روایت متفاوت صهیونیست‌ها درباره اینکه اتاق‌های فعالیت نظامی در بیمارستان وجود دارد تکذیب شود و همه شواهد بر غیرنظامی بودن بیمارستان ارائه شود.

این اتحادیه گفت باید درباره همه توجیهات ارتش رژیم اشغالگر از جمله ادعای سخنگوی رسمی این ارتش درباره اینکه پیش از حمله هشدار تخلیه داده شده بود شفاف‌سازی تا تاکید شود که این امر جنایت آنها را توجیه نمی کند و باید تجاوز و جنگ علیه غزه و فلسطین را متوقف کند.

 اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی همچنین خواستار برجسته شدن صدای کشورها و شخصیت‌های اسلامی و عربی در محکومیت این فاجعه شد و گفت: همه باید آمریکا و رژیم موقت صهیونیستی را مسئول این جنایت بدانند.

 این اتحادیه همچنین گفت که رادیو تلویزیون‌های اسلامی همچنان صدای مسیحیان و مسلمانان جهان در محکومیت این جنایت را منتشر کنند، بخصوص که بیمارستان المعمدانی از سوی یک طائفه مسیحی در غزه مدیریت شده است.

انتشار هشتگ #جنایت_نازی_صهیونیستی در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های مختلف، راه‌اندازی کمپین‌های رسانه‌ای در فضای مجازی و دعوت از همه کسانی که می‌توانند اظهار نظر کنند تا به این اقدام شنیع برچسب جنایت‌کاری آمریکا و تروریسم اسرائیل بزنند.

اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی افزود: نهادهای رسانه‌ای همچنین خواهان محاکمه عوامل جنایت علیه فلسطینیان از سیاستمداران، نظامی‌ها و امنیتی‌ها اعم از افراد و نهادها شوند به نحوی که محاکم بین‌المللی آنها را تحت پیگرد قرار دهد.

 درخواست از ملت‌ها برای برپایی تظاهرات محکومیت جنایت صهیونیست‌ها و درخواست از کشورهای عربی سازشگر برای اخراج سفرای صهیونیست از کشورهایشان و برپایی تجمع‌های اعتراضی مقابل سفارتخانه‌های آمریکا و اسرائیل و برپایی تحصن ها تا رسیدن به نتایج مطلوب از جمله دیگر توصیه‌های اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی است.

 این اتحادیه همچنین تأکید کرد که باید جنایت کشتار المعمدانی با حضور بایدن در سرزمین‌های اشغالی و تلاش آمریکا برای یکسره کردن نبرد به نفع اسرائیل ارتباط داده شود.

انتهای پیام
captcha