وجدان‌های بیدار در مقابل جنایت‌های صهیونیست می‌ایستند
کد خبر: 4176135
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴
مدیر جامعةالزهرا(س):

وجدان‌های بیدار در مقابل جنایت‌های صهیونیست می‌ایستند

سیده‌زهره برقعی با اشاره به اینکه جنایت‌های اسرائیل هیچ توجیهی ندارد و وجدان‌های بیدار با همه توان در مقابل این جنایت‌های وحشیانه می‌ایستند، گفت: سفاکان کودک‌کش صهیونیست باید صدای درهم شکستن هیمنه پوشالی خود را بشنوند و به طوفان سهمگین عذاب دچار شوند که این وعده الهی برای همه ظالمان است.

سیده زهره برقعی، مدیر جامعه‌الزهرا(س)سیده‌زهره برقعی، مدیر جامعةالزهرا(س) در گفت‌وگو با ایکنا از قم، ضمن محکومیت حمله وحشیانه رژیم منحوس اسرائیل به بیمارستان «المعمدانی» غزه بیان کرد: جهان بار دیگر جنایت‌های صهیونیست سفاک را نظاره کرد و قلب آزادگان عالم و وجدان‌های بیدار از شدت ظلم استکبار خونخوار به درد آمد.

وی با بیان اینکه ندای «هَل مِن ناصر یَنصُرُنیِ» اطفال، کودکان و زنان بی‌سرپناه به فغان تبدیل شده است، اظهار کرد: جنایت‌های اسرائیل هیچ توجیهی ندارد و وجدان‌های بیدار با همه توان در مقابل این جنایت‌های وحشیانه می‌ایستند.  

برقعی افزود: خداوند در آیه 75 سوره نساء فرمود: «وَ مَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا؛ شما را چه شده که در راه خدا و رهایی مردان و زنان و کودکان مستضعف نمی‌جنگید؟ آن مستضعفانی که همواره می‌گویند: پروردگارا، ما را از این شهری که اهلش ستمکارند، بیرون ببر و از سوی خود، سرپرستی برای ما بگمار و از جانب خود برای ما یاوری قرار ده.»

وی تصریح کرد: سفاکان کودک‌کش صهیونیست باید صدای درهم شکستن هیمنه پوشالی خود را بشنوند و به طوفان سهمگین عذاب، دچار شوند که این وعده الهی برای همه ظالمان است. این سخن ولی مسلمین که «اسرائیل چند صباحی بیش نخواهد بود» حق است و با مدد الهی و اتحاد مسلمین و مبارزات سربازان فداکار اسلام در فلسطین اشغالی به‌زودی، شکسته­ شدن دیوارهای دروغین قلعه ظلم و ستم در اسرائیل را نوید می‌دهد.

مدیر جامعةالزهرا(س) با بیان اینکه امروز بارقه‌های پیروزی روشن‌تر از هر روز و رجزهای شهادت‌طلبان، رساتر از فرافکنی رسانه‌های صهیونیست‌زده شرق و غرب است، گفت: ملت فلسطین و مبارزان راه اسلام محمدی در آن سرزمین با اراده محکم و تلاش مضاعف از هیچ سختی و شکستی نهراسند و مبارزه را تا پیروزی نهایی و آزادسازی قبله اول مسلمین ادامه دهند که خداوند با مستضعفان و مظلومان است.

انتهای پیام
captcha