خون‌بهای شهیدان «المعمدانی» اخراج غاصبان جلاد از سرزمین فلسطین است
کد خبر: 4176120
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵
رئیس دانشگاه قم:

خون‌بهای شهیدان «المعمدانی» اخراج غاصبان جلاد از سرزمین فلسطین است

حجت‌الاسلام والمسلمین شریفی گفت: کمترین انتظار از عالمان، آگاهان و دانشگاهیان جهان این است که در محکومیت جنایت هولناک رژیم صهیونیست درنگ نکنند و با قلم و زبان خود اجازه ندهند خون بیگناهان غزه و بیمارستان المعمدانی بی‌جبران بماند. خون‌بهای این مظلومان بی‌دفاع، اخراج این غاصبان جلاد از سرزمین فلسطین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد حسین شریفی، رییس دانشگاه قمحجت‌الاسلام والمسلمین احمدحسین شریفی، رئیس دانشگاه قم در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از قم، اوج قساوت، شقاوت و رذالت شب گذشته، 25 مهرماه در حمله به بیمارستان المعمدانی غزه نمایان شد، اظهار کرد: مشاهده اجساد تکه‌تکه شده زنان و کودکان، مجروحان، همراهان، پرستاران و پزشکان این بیمارستان، دل هر انسانی را به درد می‌آورد و سبعیت صهونیستی و رذالت حامیان غربی صهیونیسم را به جهانیان نشان داد.

وی ادامه داد: چنین جنایاتی هر اندازه شقاوتمندانه باشد، نه تنها نشانه قدرت و برتری نیست که گواهی گویا بر ترس، بزدلی و شکست مفتضحانه و غیرقابل ترمیمی است که در طوفان الاقصی متحمل شدند، اما غاصبان صهیونیست بدانند که چنین جنایاتی نمی‌تواند مانع امواج کشنده‌ طوفان الاقصی شود.

رئیس دانشگاه قم گفت: کمترین انتظار از عالمان، آگاهان و دانشگاهیان در گوشه و کنار جهان این است که نه تنها در محکومیت چنین جنایت هولناکی درنگ نکنند، بلکه با قلم و زبان خود اجازه ندهند خون به ناحق ریخته بیگناهان غزه و بیمارستان المعمدانی بی‌جبران بماند، چراکه خون‌بهای آن مظلومان بی‌دفاع، چیزی جز ریشه‌کنی صهیونیسم بین‌الملل و آزادی قدس شریف و اخراج این غاصبان جلاد از سرزمین فلسطین است.

انتهای پیام
captcha