عملیات طوفان الاقصی برگ زرین دیگری برای مقاومت است
کد خبر: 4175741
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
فرهنگستان علوم:

عملیات طوفان الاقصی برگ زرین دیگری برای مقاومت است

فرهنگستان علوم در بیانیه‌ای در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، بیان کرد: عملیات رعدآسای طوفان ­الاقصی موجب عزت فلسطینیان و حتی تمامی مسلمانان شد و برگ زرین دیگری در صفحات پر تکرار مقاومت در برابر نظام سلطه رقم زد.

به گزارش ایکنا، فرهنگستان علوم در حمایت از مردم مظلوم فلسطین بیانیه‌ای را صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بی‌گمان عملیات رعدآسای طوفان ­الاقصی که نتیجه جنایات مداوم رژیم صهیونیستی است، موجب عزت فلسطینیان و حتی تمامی مسلمانان شد و برگ زرین دیگری در صفحات پر تکرار مقاومت در برابر نظام سلطه رقم زد.

اکنون که با طراحی هوشمندانه عملیات توسط جوانان نخبه فلسطینی رژیم صهیونیستی دچار یک شکست غیر قابل ترمیم نظامی و اطلاعاتی شده است، به ناچار در تدارک حمله به نواحی شمال غزه و رقم زدن یک نسل‌کشی و فاجعه جهانی دیگر است، لازم است وجدان بیدار مسلمانان و آزادگان جهان را سد محکمی در مقابل خود ببیند.

قطعاً فشار اقتصادی و سیاسی روز افزون بر فلسطینیان و نادیده گرفتن حقوق اولیه آنان منجر به مقاومت روزافزون و تکرار این گونه عملیات‌ها علیه اشغالگران می‌شود و یقیناً این روند تا نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی ادامه خواهد داشت. اینک که به فضل الهی و دست توانمند جوانان فلسطینی، راه عزت نمایان است، بر آزادگان جهان واجب است با فشار بر این رژیم غاصب، حق تعیین سرنوشت برای مردم فلسطین را به رسمیت شناخته و راه را از طریق سازمان‌های جهانی اسلامی فراهم سازند.

انتهای پیام
captcha