حمایت نجبا از مقاومت فلسطین با تمام توان
کد خبر: 4175734
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
دبیرکل جنبش نجباء اعلام کرد:

حمایت نجبا از مقاومت فلسطین با تمام توان

دبیرکل جنبش نجباء در تماسی تلفنی با رئیس دفتر سیاسی حماس بر حمایت همه جانبه این جنبش از مقاومت اسلامی در فلسطین تأکید کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش نجباء، شیخ اکرم الکعبی، دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء طی مکالمه تلفنی با هنیه از بی‌تابی مجاهدان عراقی برای پیوستن به جبهه غزه خبر داد و جهت ارسال هرگونه کمک نظامی و لجستیکی ابراز آمادگی کرد.

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در تماس تلفنی با رئیس دفتر سیاسی حماس، عملیات پیروزمندانه طوفان الأقصی را تبریک گفت و اظهار کرد: شما با این پیروزی بزرگ و ضربه غافلگیرانه و سختی که به دشمن وارد کردید، مایه دلگرمی امت اسلامی و همه جهان شدید.

شیخ اکرم الکعبی ضمن تأکید بر اینکه قلب و ذهن ما با شماست، ادامه داد: این غافلگیری برای ما تداعی‌گر سوره عادیات بود که خداوند متعال برای فتح بزرگ مسلمانان به‌واسطه غافلگیری کفار، یک سوره کامل نازل کرد.

وی با اعلام آمادگی کامل جنبش نُجَباء برای حمایت حداکثری از مقاومت فلسطین، گفت: طبق میثاقی که بسته‌ایم، با صفر تا صد تسلیحات، نیروی انسانی و امکانات‌مان پشتیبان شماییم و هرگونه صلاح ببینید مهیای کمک هستیم.

دبیرکل نُجَباء حمایت از مسجد الأقصی را یک ارزش عقیدتی برشمرد و تصریح کرد: همه برادران ما برای نصرت فلسطین و قدس شریف بی‌تاب و منتظرند. افراد زیادی ـ حتی استشهادی‌ها ـ به‌صورت فوج‌فوج نزد ما می‌آیند و برای اعزام به غزه اعلام داوطلبی می‌کنند.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس نیز در این مکالمه تلفنی ضمن قدردانی از ملت و مقاومت عراق، گفت: خداوند به شما عراقی‌های جوانمرد که اهل یاری و مقاومت هستید، اجر و عزت بدهد. ان‌شاءالله تعالی با کمک شما سرزمین معراج را آزاد کنیم.

اسماعیل هنیه از تظاهرات روز جمعه بغداد که با حضور میلیونی مردم عراق برگزار شد تشکر کرد و افزود: این یک پیام قوی به ملت و مجاهدان ما در غزه بود که مایه افتخار و سرافرازی‌مان شد. همچنین پیامی رسا به دشمن که نشان داد غزه و مقاومت در میدان تنها نیست.

وی در ادامه، گزارشی از اوضاع میدانی و تحولات جاری ارائه و اظهار کرد: با توفیق الهی، ضربه‌ای راهبردی به دشمن وارد شد که تاریخ جدیدی را رقم خواهد زد و به امید خدا این عملیات شروع زوال اشغالگری از سرزمین ما و قدس ما و مسجد الاقصای ماست.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha