وحدت جبهه مقاومت نویدبخش پیروزی فلسطین است + فیلم
کد خبر: 4175612
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۹
باقرزاده:

وحدت جبهه مقاومت نویدبخش پیروزی فلسطین است + فیلم

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: امروز که جبهه مقاومت از هر روز بیشتر با هم وحدت پیدا کرده‌ و در برابر ظلم صهیونیست منسجم شده‌اند، با عنایت الهی حق پیروز است و حرکت آنان مصداق این آیه است که «جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا».

اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، در گفت‌وگو با ایکنا، در مورد اهمیت عملیات طوفان‌الاقصی علیه صهیونیست‌ها از منظر قرآن گفت: خدای متعال در سوره مبارکه اسرا می‌فرماید: «جَاءَ الْحَقُّ وَزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا»؛ براساس این آیه حق پیروز است و باطل نابود می‌شود و همواره نابودشدنى است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: اگر ما مشاهده می‌کنیم که سال‌ها طول کشید تا جبهه مقاومت به پیروزی‌هایی دست پیدا کند به نظر عامل اصلی تاخیر در این پیروزی‌ها تفرقه بوده است. امروز که جبهه مقاومت از هر روز بیشتر با هم وحدت پیدا کرده‌ و منسجم شده‌اند، ان‌شاالله حق پیروز است و مصداق این آیه خواهند شد که «إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا».

یادآور می‌شود، نیرو‌های مقاومت فلسطین هفته گذشته در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرز‌های غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از پنج هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. این حملات در سرزمین اشغالی با حملات قبلی بسیار متفاوت بود.

انتهای پیام
captcha