بازداشت حامیان فلسطین در برلین و راهپیمایی بزرگ در استانبول + فیلم
کد خبر: 4175444
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
ادامه موج اعتراض‌ها به جنایات اسرائیل در جهان

بازداشت حامیان فلسطین در برلین و راهپیمایی بزرگ در استانبول + فیلم

موج اعتراض‌ها در نقاط مختلف جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، شدت گرفته‌ و امروز تظاهرات حامیان ملت فلسطین در شهرهای سیدنی، برلین و استانبول هم برگزار شد.

بازداشت حامیان فلسطین در برلین و راهپیمایی بزرگ در استانبول + فیلم

به گزارش ایکنا، موج اعتراض‌ها در نقاط مختلف جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، شدت گرفته‌ و امروز تظاهرات حامیان ملت فلسطین در شهرهای سیدنی و استانبول و برلین هم برگزار شد. 

شهروندان استرالیایی مقیم سیدنی نیز امروز با حضور در راهپيمايى دفاع از مردم مظلوم غزه، جنایات رژیم صهیونیستی در تعدی آشکار به مقدسات اسلامی، بمباران مساجد، دانشگاه‌ها و منازل مسکونی و به شهادت رساندن بیش از 2000 هزار فلسطینی از آغاز طوفان الاقصی تا امروز که نهمین روز از این عملیات را پشت سر می‌گذارد، محکوم اعلام کردند.

 تظاهرات‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار پایان دادن رژیم صهیونیستی به نسل‌کشی و جنایت علیه مردم بی‌دفاع غزه شدند.

در حالی که مردم آلمان هم در دفاع از ملت فلسطین به راهپیمایی‌های همبستگی با غزه در برلین اقدام کردند این تظاهرات با برخورد نیروهای پلیس مواجه و به بازداشت برخی حاضران منجر شد.

هفته گذشته برگزاری تظاهرات در حمایت از فلسطینی‌ها در برلین ممنوع اعلام و این امر با واکنش مردمی مواجه شد که پلیس برلین را به نژادپرستی متهم کردند.

مردم ترکیه نیز امروز شنبه در حمایت از غزه و محکومیت حملات جنایتکارانه صهیونیست‌ها در استانبول راهپیمایی کردند.
 
 
 
انتهای پیام
captcha