همراهی ایرانی‌ها با آزادی‌خواهان جهان از فیوضات جلسات قرآن و عترت است + فیلم
کد خبر: 4175381
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱
مجیدی‌مهر:

همراهی ایرانی‌ها با آزادی‌خواهان جهان از فیوضات جلسات قرآن و عترت است + فیلم

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه استکبارستیزی و مبارزه با ظلم مفهومی است که ما پای جلسات قرآن و منبر‌ها یاد گرفته‌ایم، گفت: همراهی ایرانی‌ها با آزادی‌خواهان جهان از فیوضات جلسات قرآن و عترت است.

حمید مجیدی‌مهر، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا در مورد اهمیت عملیات طوفان‌الاقصی علیه صهیونیست‌ها گفت: در لحظاتی که این خبر مخابره شد، بنده در سفر عتبات و در همایش بین‌المللی حفظ قرآن بودم. با شنیدن این خبر در آنجا شور و اشتیاق به حدی در بین مردم و در حرم مطهر امام حسین‌(ع) ایجاد شد که فریاد لبیک یا حسین(ع) سر می‌دادند و این نشان می‌داد که حرکتی که جوانان فلسطینی انجام داد‌ه‌اند، اقدامی است که هر مسلمانی در هر نقطه‌ای از دنیا اگر توان و شرایطش فراهم باشد، قطعاً او هم این کار را خواهد کرد.

وی با بیان اینکه استکبارستیزی و مبارزه با ظلم مفهومی است که ما پای جلسات قرآن و منبر‌ها یاد گرفته‌ایم، گفت: اسرائیل نماد ظلم و جنایت در دنیاست. هم‌زمانی این حرکت با صحبت‌های اخیر مقام معظم رهبری برای ما به عنوان کسانی که پیرو ولایت و دوستدار مقام معظم رهبری هستیم، بسیار دلچسب‌تر بود.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ادامه داد: ایشان به کسانی که تصمیم داشتند ارتباطشان را با رژیم صهیونیستی عادی‌سازی کنند، فرمودند این ارتباط شرط‌بندی بر روی اسب بازنده است. این اصطلاح جالب بر روی مجامع بین‌المللی دنیا بازتاب فراوانی داشت. قبل‌تر هم ایشان فرمودند، اسرائیل یک پادگان بزرگ تروریستی است.

مجیدی‌مهر تصریح کرد: امروز شاهد این بودیم که جوانان فلسطینی آمد‌ند و این طوفان را به راه انداختند و بعد مقام معظم رهبری فرمودند که امروز نشاط فلسطینیان از همه دوره‌ها بیشتر بوده است. نمونه‌اش هم رعب و وحشتی بود که در صهیونیست‌ها بیداد می‌کرد. آن‌ها از ترس به بیابان‌ها و سطل‌های زباله پناه آورده و پنهان شده بودند و این حرکت همان وعده الهی است که در آیات قرآن هم به آن اشاره شده بود؛ ما نیز به فلسطینی‌ها اعلام می‌کنیم که به عنوان برادران شما در کنار شما هستیم.

یادآور می‌شود، نیرو‌های مقاومت فلسطین هفته گذشته در یک عملیات دقیق و هماهنگ ضمن عبور از مرز‌های غزه و ورود به شهرک‌های اشغالی در اطراف نوار غزه، در کمتر از نیم ساعت بیش از پنج هزار راکت و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی شلیک کردند. این حملات در سرزمین اشغالی با حملات قبلی بسیار متفاوت بود.

انتهای پیام
captcha