امت اسلامی باید موضع مشخصی در قبال اوضاع فلسطین داشته باشد
کد خبر: 4174678
تاریخ انتشار : ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۳
علمای بحرین:

امت اسلامی باید موضع مشخصی در قبال اوضاع فلسطین داشته باشد

جمعی از علمای برجسته بحرینی با صدور بیانیه‌ای خواستار اتخاذ موضع روشن و واضحی از سوی امت اسلامی در قبال تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه شدند.

به گزارش ایکنا از بحرین، جمعی از علمای سرشناس بحرینی با صدور بیانیه‌ای که به مناست اوضاع کنونی در سرزمین‌های اشغالی صادر شده، خواستار اتخاذ موضع روشن و مشخص امت اسلامی در این خصوص شدند.

در این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی

أُذِنَ لِلَّذِينَ يُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَى نَصْرِهِمْ لَقَدِيرٌ (سوره حج، آیه 39)

زمانی که ظلم و طغیان رژیم صهیونیستی در جنایت و تعدی به مقدسات و مردم بی‌گناه به اوج خود می رسد، موضع قهرمانانه مقاومت فلسطین اتخاذ می‌شود که در برابر این توحش بربریت وحشیانه، که جهان هرگز شاهد آن نبوده است، ایستاده است.

از این رو ما حمایت خود از اقدام شجاعانه و قهرمانانه فرزندان فلسطین اشغالی و اجرای عملیات طوفان الاقصی را اعلام می‌کنیم. عملیاتی که این دشمن وحشی را تحقیر کرد و ثابت کرد که موجودی شکننده است و نمی‌تواند در مقابل مواضع قهرمانانه و ایمانی ایستادگی کند.

ما در کنار ایستادگی افسانه‌ای مردم قهرمان غزه در مقابل حمله وحشیانه به شهر غزه که مردم بیگناه را هدف قرار می‌دهد هستیم.  این حمله وحشیانه که زنان و کودکان هدف قرار می‌گیرند و صحنه‌های دلخراشی را درپی دارد، مؤید این است که این موجود وحشی چیزی جز کشتن مردم بی دفاع و بی گناه و هدف قرار دادن خانه‌ها و منازل آن‌ها در اختیار ندارد.

ملت ما باید در این مرحله از درگیری موضع روشن و مشخصی داشته باشند و در کنار مردم مظلوم فلسطین بایستند و پشتیبان و حامی آن‌ها باشد.

از خداوند برای شهدا رحمت و برای مجروحان و زخمی‌ها شفا و برای برادرانمان در فلسطین صبر و پیروزی مسئلت داریم.

وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِندِ اللَّهِ إِنَّ اللَّهَ عَزِیزٌ حَکِیمٌ (سوره انفال، آیه 10)

25 ربیع الاول 1445 (11/10/2023)

امضا کنندگان:

شیخ عبد الله الغریفی

شیخ محمد صالح الربیعی

شیخ محمد صنقور

شیخ محمود العالی

شیخ علی الصددی

انتهای پیام
captcha