آمادگی مقاومت عراق برای آزادی قدس
کد خبر: 4174427
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۱
دبیرکل عصائب اهل الحق اعلام کرد:

آمادگی مقاومت عراق برای آزادی قدس

دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق در گفت‌وگوی تلفنی با رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تأکید کرد که مقاومت عراق برای انجام هر اقدامی که به منظور آزادسازی قدس لازم باشد، آمادگی کامل دارد.

به گزارش ایکنا به نقل از العهد نیوز، شیخ قیس الخزعلی، دبیرکل جنبش عصائب اهل الحق امروز سه شنبه با اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در خصوص تحولات اوضاع نظامی و پیروزی‌های مقاومت اسلامی در نبرد با رژیم صهیونیستی گفت‌وگو کرد.

بر اساس بیانیه دفتر شیخ الخزعلی، دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق با تأکید بر اینکه مردم، دولت و مقاومت عراق به موضع قاطع خود در حمایت از آرمان فلسطین متعهد هستند، خاطرنشان کرد: همه مردم شریف عراق از مردم فلسطین، آرمان عادلانه و مقاومت پیروزمندانه‌شان حمایت می‌کنند.

شیخ الخزعلی افزود: جناح‌های مقاومت عراق برای هر اقدامی که جهت آزادسازی قدس و حمایت از مردم فلسطین لازم باشد، آمادگی کامل دارند.

اسماعیل هنیه هم تأکید کرد: عملیات طوفان الاقصی بسیار دقیق بود که باعث شد دشمن صهیونیستی تمرکز خود را از دست بدهد. تمام تلاش دشمن در حال حاضر برای بازگرداندن اعتبار از دست رفته‌اش است و برای این منظور به دنبال مجازات دسته جمعی غیرنظامیان در غزه است.

هنیه، خواستار بسیج عمومی همه کسانی شد که می‌توانند به فلسطین بروند و مرزها را با اشغالگران صهیونیست بشکنند و همچنین از ملت‌های اسلامی خواست تا برای حمایت از مردم فلسطین که از محاصره ظالمانه و وحشیانه رنج می‌برند، جهاد مالی کنند.

هنیه با تشکر از مواضع مردم عراق، تأکید کرد: توجه مردم فلسطین و مقاومت در این شرایط حساس، مهم و حساس تاریخی به آن‌ها معطوف است.

انتهای پیام
captcha