شیخ عیسی قاسم: طوفان الاقصی طومار سازش با رژیم صهیونیستی را درهم پیچید
کد خبر: 4174269
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۲

شیخ عیسی قاسم: طوفان الاقصی طومار سازش با رژیم صهیونیستی را درهم پیچید

رهبر معنوی انقلاب بحرین تأکید کرد که با پیروزی عملیات طوفان الاقصی دیگر جایی برای صحبت از سازش با رژیم اشغالگر باقی نماند و اسرائیل منتظر طوفان بزرگ‌تری باشد که ریشه آن را از سرزمین‌های اسلامی قطع می‌کند.

شیخ عیسی قاسم

به گزارش ایکنا به نقل از المقاوم، شیخ عیسی قاسم، رهبری معنوی انقلاب بحرین نیز با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد که طوفان الاقصی طومار سازش با رژیم اشغالگر را در هم پیچید.

در این بیانیه آمده است: طوفان الاقصی مایه ذلت، ننگ و رسوایی رژیم موقت اسرائیل بود که با خدا و رسولانش در زمین جنگیدند و اگر بفهمند برای عبرتشان کافی بود که چگونه غرور آنها را شکستیم و ان شاء الله در برابر طوفان بزرگ‌تری نیز که به زودی وجودشان را از بین خواهد بود، شکست خواهند خورد.

شیخ عیسی قاسم گفت: طوفان الاقصی همچنین درس عبرتی برای سازشگران از بین دولت‌های منتسب به مسلمانان بود تا به دلیل دوری از خدا و امت مؤمن  و پناه بردن به خانه عنکبوتی انگشت پشیمانی به دندان گزیده و ببینند که چگونه دلاورمردانی از این امت با اراده پولادین خود افسانه بودن قدرت این رژیم را آشکار کردند.

رهبر معنوی انقلاب بحرین تأکید کرد: سومین درس از این طوفان ویرانگر را ملت سرافراز ایمانی ما باید با آگاهی و اراده دریافت کند و یقین داشته باشد که چیزی بین آن و پیروزی فراگیر قرار ندارد، مگر این که وحدت کلمه خود را برای بازپس‌گیری فلسطین حفظ و زیر پرچم واحدی که همان پرچم ایمان است، متحد شود.

وی تأکید کرد: از این پس دیگر جایی برای احساس ضعیف بودن وجود ندارد و نه برای احترام به عادی‌سازی یا تعارف با کسانی که خواهان عادی‌سازی با رژیم غاصب صهیونیستی هستند. امت اسلامی امروز باید اعتماد به پیروزی را بیشتر و اراده خود رابرای شکست دشمن محکم‌تر کنند و همچنین در این مسیری که چیزی تا پایان آن نمانده وحدت خود را حفظ کنند.

شیخ عیسی قاسم با بیان اینکه طوفان الاقصی درسی بود که فلسطینیان با کمال افتخار در برابر چشم جهانیان ارائه دادند؟، گفت: این پیروزی برخاسته از درک بالای از اسلام و غیرت ایمانی بوده است.

وی افزود: با درهم شکست افسانه شکست‌ناپذیری ارتش اسرائیل آنهایی که قائل به قدرت اسرائیل بودند خواهند فهمید که طوفان بزرگ‌تر هم قطعا خواهد رسید و ریشه اسرائیل را از سرزمین‌های اسلامی قطع خواهد کرد تا با پاک شدن این سرزمین‌ها از لوث اشغالگران مردم آن آرامش یابند.

در پایان این بیانیه آمده است: واکنش اسرائیل به عملیات طوفان الاقصی از طریق حملات هوایی از راه دور چیزی از شجاعت و دلیری را نشان نمی‌دهد، زیرا صهیونیست‌ها جرات رویارویی مستقیم را نخواهند داشت.

منتظر اقامه نماز در مسجدالاقصی هستیم

زندانیان سیاسی در بحرین هم با صدور بیانیه‌ای تأکید کردند: ما خبر انجام عملیات شجاعانه طوفان الاقصی را که  شمار سنگینی کشته و زخمی در صفوف دشمن وحشی صهیونیستی برجای گذاشت، با خوشحالی بسیار دریافت کردیم. ما از زندان‌های رژیم ستمگر بحرین به قهرمانان مقاومت اسلامی در فلسطین و مردم استوار فلسطین درود می‌فرستیم و به اسیران مظلوم فلسطین در زندان‌های اشغالی نیز درود و تبریک می‌گوییم. ملت‌های امت اسلامی منتظر ساعت صفر برای آزادی تمام فلسطین اشغالی هستند و منتظر رسیدن وعده رهبران جبهه مقاومت هستند تا به زودی در بیت‌المقدس به خواست خداوند متعال نماز گزارند.

شریک در رویارویی با اسرائیل هستیم

جنبش الوفاق بحرین نیز با تبریک انجام عملیات طوفان الاقصی توسط ملت مقاومت فلسطین گفت: این اتفاق نشان داد که آزادی نزدیک است و ملت بحرین با شما در جبهه واحدی قرار دارد.

این جنبش با بیان اینکه موفقیت عملیات طوفان الاقصی تحقق بشارت الهی برای ملت‌های امت اسلامی بوده است، گفت: الوفاق به ملت فلسطین و رهبران مقاومت موفقیت در این عملیات پیروزمندانه را تبریک می‌گوید که بیانگر اراده  و قدرت گزینه مقاومت و دفاع از مقدسات امت است.

الوفاق با تأکید بر اینکه ملت بحرین با مقاومت فلسطین در جبهه واحدی قرار دارد، گفت: ما در هر گلوله‌ای که به سمت رژیم موقت صهیونیستی شلیک شود، شریک هستیم.

این جنبش گفت: عملیات طوفان الاقصی به وضوح ثابت کرد که سرکوب رژیم اشغالگر و بیرون کردن آن از خاک فلسطین موضوعی ممکن و در گرو اراده مقاومت و شجاعت و تصمیم قاطع آن است و امت اسلامی این عملیات را تصویر کوچکی از جنگ بزرگ آزادسازی فلسطین بر می‌شمرد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha