فراخوان مقتدی صدر برای تظاهرات میلیونی همبستگی با فلسطین
کد خبر: 4174146
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

فراخوان مقتدی صدر برای تظاهرات میلیونی همبستگی با فلسطین

رهبر جریان صدر با صدور فراخوانی مردم شهرهای مختلف عراق را به حضور در تظاهرات میلیونی روز جمعه بغداد برای اعلام همبستگی با ملت فلسطین دعوت کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از السومریه نیوز، مقتدی صدر، رهبر جریان صدر با صدور بیانیه‌ای شهروندان عراقی را به حضور در تظاهرات گسترده اعلام همبستگی با ملت فلسطین در میدان التحریر در مرکز بغداد دعوت کرد.
صدر گفت: تروریسم بین‌المللی علیه عزیزان ما در سرزمین محبوب فلسطین بسیج شده‌اند، پروردگارا جمعشان را متفرق بفرما.
وی افزود: بر ما عراقی‌های مجاهد و مقاوم برابر اشغالگران آمریکایی و بر همه دوستداران مسئله فلسطین واجب است که در تظاهرات میلیونی مسالمت‌آمیز و یکپارچه در میدان التحریر بغداد شرکت کنند تا صدای جهاد را از شهر محبوب بغداد بلند کرد و به همه دنیا برسانند و پرچم‌های اسرائیل را به آتش خواهیم کشید و پرچم‌های فلسطین را در کنار پرچم‌های عراق به اهتزار در می‌آوریم.

رهبر جریان صدر گفت: امیدواریم که با برپایی این تظاهرات جمع آنها را متفرق کرده و آمریکای شرور را به وحشت اندازیم، آمریکایی که از تروریسم صهیونیستی علیه عزیزان ما در فلسطین حمایت می‌کند تا بالاخره سرزمین‌های فلسطینی و قدس شریف به آغوش حق بازگردد و چیزی بالاتر از حق وجود ندارد.

مقتدی صدر گفت: وعده ما روز جمعه پس از نماز جمعه است تا با برپایی تظاهرات میلیونی و حضور شهروندان از همه استان‌های عراقی به مفسدان و ستمگران ثابت کنیم که ما به حمایت از اصلاحات و مقاومت ادامه می‌دهیم و خداوند دوستدار مؤمنان است.

انتهای پیام
captcha