کنگره سراسری شعر بسیج «افق‌های روشن» برگزار می‌شود
کد خبر: 4166519
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۷

کنگره سراسری شعر بسیج «افق‌های روشن» برگزار می‌شود

دهمین کنگره سراسری شعر بسیج «افق‌های روشن»، به‌همت سازمان بسیج هنرمندان استان فارس برگزار خواهد شد.

کنگره سراسری شعر بسیج «افق‌های روشن»، فارسبه گزارش ایکنا از فارس، دهمین کنگره سراسری شعر بسیج «افق‌های روشن»، به‌همت سازمان بسیج هنرمندان استان فارس برگزار خواهد شد.

این جشنواره در بخش‌های شعر سنتی، شعر نو (نیمایی و سپید)، ترانه و سرود و زبان و گویش بومی و در محورهای سبک زندگی ایرانی اسلامی: خانواده، فرزندآوری، تحکیم بنیان خانواده، حجاب و پوشش؛ سرزمین مادری: اقوام ایرانی، پرچم، تمامیت ارضی، وطن، وفاق و وحدت و امنیت ملی؛ فرهنگ و تمدن ایرانی: زبان فارسی، پیشرفت‌های علمی، مفاخر و چهره‌های تاریخی و فرهنگی و هنرمندان شهید؛ مسائل اجتماعی: معیشت، اقتصاد، ناهنجاری‌ها، نارسائی ها، تک فرزندی؛ مقاومت و پایداری ملی و جهانی: دفاع مقدس، شهدای امنیت و ... ؛ جهاد تبیین و توجه به رسالت روشنگری جامعه اجرا می‌شود.

آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره 31 شهریورماه جاری اعلام شده است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره 09021392878 ارسال کنند.

به نفرات اول هر بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی، نفرات دوم هر بخش تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی و نفرات سوم هر بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

یادآور می‌شود، در اجرای این برنامه سازمان‌ها و نهادهای مختلفی نظیر حوزه هنری فارس، شهرداری شیراز، معاونت فرهنگی و اجتماعی سپاه فجر و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس مشارکت و همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha