خانه‌دار شدن 565 خانواده نیازمند در فارس
کد خبر: 4166398
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۳

خانه‌دار شدن 565 خانواده نیازمند در فارس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه یکی از رسالت‌های این سازمان تلاش برای مسکن‌دار شدن نیازمندان است، گفت: در پنج ماهه امسال، ۵۶۵ خانواده از مددجویان استان توانستند با دریافت کمک‌های بلاعوض این نهاد، مشارکت خیران، دریافت تسهیلات و تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف صاحب خانه شوند.

مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، مرتضی موصلی، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فارس، امروز، ۱۱ شهریورماه در جمع خبرنگاران از ارائه یک‌ هزار و ۱۱۷ مورد خدمت عمرانی شامل تعمیر، احداث و خرید مسکن و احداث فضای جانبی به مددجویان تحت حمایت این نهاد در پنج ماهه امسال خبر داد و گفت: در پنج ماهه  امسال برای ۵۶۵ خانواده از مددجویان با مشارکت خیران، کمک‌های بلاعوض کمیته امداد فارس و دریافت تسهیلات همچنین تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف، واحد مسکونی احداث و خریداری شده است.

وی افزود: در مدت مذکور ۲۲ واحد مسکن روستایی و شهری در استان مورد تعمیرات جزئی و کلی قرار گرفتند، همچنین برای ۵۳۰ واحد مسکن مددجویی در استان، حمام و سرویس بهداشتی احداث شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در پایان به طرح نهضت ملی مسکن اشاره و تصریح کرد: سه هزار و ۷۰۴ نفر از مددجویان در این طرح به مرحله تخصیص پروژه رسیدند.

انتهای پیام
captcha