روحیه جهادی لازمه رسیدن به تمدن اسلامی است
کد خبر: 4154971
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

روحیه جهادی لازمه رسیدن به تمدن اسلامی است

فرمانده سپاه شهرستان کازرون با اشاره به راهکارهای تحقق تمدن نوین اسلامی، گفت: تفکر بسیجی و روحیه جهادی لازمه رسیدن به پیشبرد اهداف عالیه نظام و رسیدن به تمدن نوین اسلامی است.

حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حسین حیاتی، فرمانده سپاه کازرون امروز، 23 تیرماه در بازید از اردوی گروه جهادی حوزه مقاومت بسیج امام محمد باقر(ع) سپاه ناحیه کازرون در روستای ملااره از بخش جره و بالاده این شهرستان گفت: خدمت‌رسانی به مردم در روستاهای مورد هدف از افتخارات خدمت‌گزاران مردم در نهاد مقدس بسیج است.

وی ادامه داد: در راستای برنامه‌های تابستانی، گروه‌های جهادی بسیجیان شهرستان کازرون فعالیت‌های مختلفی از قبیل ساخت مسکن محرومین، مرمت، ساخت سرویس بهداشتی، حمام در مناطق محروم، ساخت اماکن ورزشی، اشتغالزائی، ویزیت رایگان پزشک، خدمات بهداشتی، آموزش فنی حرفه‌ای، مهارت خانگی، واکسیناسیون دام طیور، میز خدمت خدمت و.... فعالیت انجام خواهند داد.

فرمانده سپاه شهرستان کازرون، بالاترین مبارزه با  دشمنان را خدمت به مردم یاد کرد و افزود: در ایام تابستان بیش از 700نفر بسیجی سپاه شهرستان در قالب 55گروه جهادی در 22 نقطه مورد هدف جهت خدمت به مردم در بخش‌های مختلف در حال فعالیت هستند.

حیاتی، ضمن قدردانی از تمام دستگاه‌ها همکار با گروه‌های جهادی برای محرومیت‌زدایی، تفکر بسیجی و روحیه جهادی لازمه رسیدن به تمدن نوین اسلامی دانست و گفت: برگزاری اردوهای جهادی علاوه بر پر کردن اوقات فراغت جوانان و دیدن مناطق محروم از نزدیک، کمک به دولت در خدمت به مردم، ترویج فرهنگ و روحیه بسیجی در بین جامعه و محرومیت‌زدائی با کمک، همدلی همه دستگاههای خدمت‌رسان را در پی دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کازرون در ادامه بازدید خود با حضور در خانه بهداشت این روستا از وضعیت ویزیت رایگان مردم این مناطق بازدید کرد و در پایان این بازدید نیز بنا شد موارد مطرح شده از سوی مردم و گروه‌های جهادی جمع‌بندی و جلسه‌ای با حضور ریاست بهزیستی، کمیته امداد و شبکه بهداشت برای درمان افراد نیازمند برگزار شود.

انتهای پیام
captcha