راه‌اندازی 9 موکب اربعینی توسط مجموعه انتظامی
کد خبر: 4166066
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳

راه‌اندازی 9 موکب اربعینی توسط مجموعه انتظامی

رئیس سازمان عقیدتی ـ سیاسی فراجا از راه‌اندازی 9 موکب اربعین حسینی توسط مجموعه انتظامی کشور برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجابه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی پلیس فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا ادیانی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا امروز، 8 شهریورماه با اشاره به فرا رسیدن ایام اربعین حسینی، از راه‌اندازی 9 موکب اربعین حسینی توسط مجموعه انتظامی کشور برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.

وی تصریح کرد: پلیس از ابتدا تا انتهای مراسم اربعین حسینی در خدمت زائران است و این اقدام را برای خود باعث افتخار و رزق سالانه برای خود می‌داند.

ادیانی اظهار کرد: نیروهای مسلح از جمله مجموعه انتظامی کشور الگوی خوبی برای خدمت‌رسانی به مردم هستند و جان خود را در این مسیر فدا می‌کنند.

وی با اشاره به اقدامات و تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران پلیس پیرامون ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در مرزهای کشور، افزود: مجموعه انتظامی کشور با استفاده از ظرفیت‌های موجود به‌صورت شبانه‌روزی در راستای خدمت‌رسانی به زائران امام حسین (ع) تلاش می‌کند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تسهیل در عبور و مرور، مراقبت‌های ویژه از زائران تا مرز، اقدامات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و صدور گذرنامه را از مهم‌ترین اقدامات پلیس در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha