اعلام برنامه‌های حرم شاهچراغ(ع) طی ایام اربعین حسینی
کد خبر: 4166060
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹

اعلام برنامه‌های حرم شاهچراغ(ع) طی ایام اربعین حسینی

به‌مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، ویژه برنامه‌های متعددی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی برگزار خواهد شد.

حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، به‌مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی، ویژه برنامه‌های متعددی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی برگزار خواهد شد که از جمله این برنامه‌ها می‌توان به سخنرانی مذهبی و مرثیه‌سرایی و مداحی اشاره کرد.

این برنامه‌ها طی هفته آتی و همزمان با بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی 22 مردادماه حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) شهیدان عباسی و جهانگیری اجرا خواهند شد.

در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، 14 و 15 شهریورماه جاری مراسم سوگواری اربعین حسینی و بزرگداشت حادثه حرم شاهچراغ(ع) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار خواهد شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام و المسلمین یاسین حسین‌آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران سخنرانی خواهد کرد و مداحان اهل‌بیت(ع)، سید حسین فتح اللهی، محمد شریف‌زاده و حسن پورحسن مرثیه‌سرایی می‌کنند.

همچنین در روز ۱۵ شهریورماه و صبح روز اربعین حسینی از ساعت ۸:۳۰ صبح دسته‌جات عزاداری و سینه‌زنی از میدان امام حسین(ع) به سمت حرم مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) حرکت کرده و ضمن اجتماع در بارگاه منور سیدالسادات الاعاظم و عزاداری و مرثیه‌سرایی نماز ظهر اربعین را در حرم مطهر اقامه می‌کنند.

انتهای پیام
captcha