هدف اتاق فکر دشمن تضعیف نقطه امید و آرمان الهی ایرانیان است
کد خبر: 4162985
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
کلانتری:

هدف اتاق فکر دشمن تضعیف نقطه امید و آرمان الهی ایرانیان است

تولیت حرم مطهر شاهچراغ(ع)، با بیان اینکه جنایت تروریستی این حرم، بخشی از یک نقشه بزرگ علیه ایران اسلامی و اسلام راستین و انقلاب است، گفت: همان اتاق فکری که تحریم را شکل داد، انسانی یاغی را به حمله فیزیکی مجبور می‌کند از این‌رو هدفشان این است که نقطه امید و آرمان الهی ایرانیان را تضعیف کنند.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر احمد بن موسی (ع)به گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری، تولیت حرم مطهر احمدبن موسی شاهچراغ(ع)، امروز، ۲۵ مرداد در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی به آستان مقدس شاهچراغ (ع) ضمن محکوم کردن این حمله تروریستی توسط عامل تروریستی گفت: حمله بزدلانه به سومین حرم اهل بیت (ع) توسط یک عنصر تکفیری حادثه اتفاقی نیست و یک برنامه از قبل طراحی شده بوده است.

وی تصریح کرد: این ترور بخشی از یک نقشه بزرگ علیه ایران اسلامی و اسلام راستین و انقلاب اسلامی است.

کلانتری با اشاره به اینکه در جنگ ترکیبی دشمنان همزمان ده‌ها نقشه و عملیات را طراحی می‌کنند که یکی از کوچکترین آن همین اتفاق است، افزود: دشمن همیشه نقطه قوت اسلام را نشانه می‌گیرد و به طور حتم برای دشمنان اسلام مامن امن مردم قابل قبول نیست.

تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) اظهار کرد: همان اتاق فکری که تحریم را شکل داد، انسانی یاغی را به حمله فیزیکی مجبور می‌کند از این‌رو هدفشان این است که نقطه امید و آرمان الهی ایرانیان را تضعیف کنند.

وی با تأکید بر اینکه امروز استکبار جهانی در ذلیل‌ترین وضعیت است، اضافه کرد: در این جایگاه مقدس می‌گویم مردم شریف شهدای عزیز را با افتخار تشییع کردند و آزموده را آزمودن خطا است.

انتهای پیام
captcha