ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب با کسی تعارف ندارند
کد خبر: 4162957
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
استقلال:

ملت ایران در دفاع از ارزش‌های انقلاب با کسی تعارف ندارند

رئیس جهاددانشگاهی فارس با اشاره به حضور گسترده اقوام مختلف ایرانی در مراسم تشییع حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: تمام اقوام ایرانی اعم از لر، ترک، کرد، فارس، بلوچ و... ملتی متحد هستند که در دفاع از وطن و ارزش‌های انقلاب با کسی تعارف ندارند.

تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع)، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) امروز، 25 مردادماه با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در شیراز برگزار شد.  

جهادگران جهاددانشگاهی فارس نیز در کنار سایر اقشار مختلف مردم داغدار ایران اسلامی در این مراسم معنوی حضور داشتند تا بار دیگر ثابت کنند بر پای عهد خویش با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا ایستاده‌اند.

امیرحسین استقلال، رئیس جهاددانشگاهی فارس در حاشیه این مراسم ضمن محکوم کردن جنایت‌ تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: تمام اقوام ایرانی متحد هستند و در دفاع از وطن و ارزش‌های انقلاب با کسی تعارف ندارند.

وی با اشاره به حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع شهدای حادثه حرم شاهچراغ(ع) افزود: این حضور گسترده بار دیگر اتحاد ملت ایران را نشان داد و به دشمنان ثابت کرد که هرچقدر تلاش کنند، استواری این ملت کاهش نخواهد یافت.

استقلال بیان کرد: همان‌طور که امام راحل فرمودند بکشید ما را، ما بیدارتر می‌شویم، هیچ‌گاه چنین جنایت‌هایی موجب نخواهد شد تا ملت ایران دست از اعتقادات پاک خویش بردارند و حرم‌های امن الهی را خالی کنند.

انتهای پیام
captcha