ویژه‌برنامه «خونین چراغ» در شیراز برگزار شد
کد خبر: 4162720
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۹

ویژه‌برنامه «خونین چراغ» در شیراز برگزار شد

ویژه‌برنامه «خونین چراغ» در محکومیت حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) با حضور مجازی معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد در شیراز برگزار شد.

ویژه برنامه «خونین چراغ»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، ویژه‌برنامه مجازی «خونین چراغ» با هدف محکومیت اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) امروز، 24 مردادماه توسط کتابخانه‌های عمومی فارس در شیراز برگزار شد.

این نشست با حضور مجازی محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی، کارشناسان این اداره‌کل و کتابداران استان فارس برگزار شد.

محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان فارس نیز در این نشست گفت: متأسفانه حادثه تروریستی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) و شهادت و مجروح شدن جمعی از زائران شیراز بار دیگر اتفاق افتاد. از سوی جامعه کتابداران استان فارس این اقدام مذبوحانه و بزدلانه را محکوم می‌کنیم.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب، افزود: به گفته رهبر معظم انقلاب، نقش فعالیت‌های هنری و فرهنگی در انعکاس این رویدادها بسیار مهم است و همه مردم دنیا و آیندگان باید بدانند که چه اقدامات و جنایت‌هایی صورت گرفته است.

فیروزی اضافه کرد: کتابخانه‌های عمومی به مثابه یک پایگاه اجتماعی پویا و فعال، نقش خود را در تبیین این اقدام ایفا کرده و با بهره‌گیری از ظرفیت کتابداران باید در راستای جهاد تبیین این حوادث برنامه‌ریزی شود.

یادآور می‌شود، در پایان این نشست بیانیه کتابخانه های عمومی استان فارس در محکومیت تکرار حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ(ع) قرائت شد.

انتهای پیام
captcha