ملت ایران با هر تفکری در حفظ امنیت همدل هستند
کد خبر: 4162716
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷

ملت ایران با هر تفکری در حفظ امنیت همدل هستند

معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) گفت: حفظ امنیت، کرامت انسانی و شان حرم آل‎الله خط قرمز ما است و مردم ایران با هر سلیقه و تفکری، در زمینه حفظ امنیت کشور همدل و همفکر هستند.

ویژه برنامه مجازی «خونین چراغ»، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور امروز، 24 مردادماه در ویژه برنامه مجازی «خونین چراغ» با هدف محکومیت اقدام تروریستی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع)گفت: کمتر از یک سال از اولین اقدام تروریستی در آستان شاهچراغ(ع) شیراز، مجددا در اقدامی مذبوحانه، به ساحت حرم آل الله، هتک حرمت می شود.

وی با بیان اینکه نیت دشمن القای ترس به مردم و هتک حرمت به اهل بیت(ع) است، افزود: در ایام ماه محرم و زمانی که مردم ایران عزادار شهدای کربلا هستند، دیگر بار این اقدام تروریستی صورت گرفته و این برای مردم ایران مصیبتی بزرگ است.

هراتی با تصریح اینکه همه مردم ایران از این اقدام متاثر و ناراحت شدند، گفت: از هر تریبون و فرصتی باید استفاده کنیم تا دشمن بشنود که مردم ایران همدل و هم صدا این اقدامات وحشیانه را رد و محکوم می‌کنند.

وی با تأکید بر اینکه حفظ امنیت، کرامت انسانی و شان حرم آل‎الله خط قرمز ما است، افزود: مردم ایران با هر سلیقه و تفکری، در زمینه حفظ امنیت کشور همدل و همفکر هستند. دشمنان ما تلاش داشتند نشان دهند که مردم ایران در مراسم ماه محرم شرکت نمی‌کنند، اما به لطف خدا مردم بیش از پیش در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان حضور یافتند. این اقدامات مردم برای دشمنان ما پیام دارد؛ آن‌ها بار دیگر از مردم ایران سیلی خورده و اینگونه واکنش نشان می‌دهند.

هراتی ضمن قدردانی از  اقدام سریع اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس در برگزاری محفل خونین چراغ گفت: همه ما در کنار مردم شیراز در این غم سهیم هستیم، به زودی پیام‌های مردم آزاده و حمایت‌های اهل بیت(ع) از مردم مظلوم ایران نشان داده می‌شود.

انتهای پیام
captcha