معلمان جهاد قرآنی در پاسخ به هتک حرمت به قرآن انجام دهند
کد خبر: 4159031
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۳

معلمان جهاد قرآنی در پاسخ به هتک حرمت به قرآن انجام دهند

در بخشی از بیانیه مدیرکل آموزش و پرورش فارس در خصوص محکومیت هتک حرمت به قرآن آمده است که معلمان در برابر این توهین، جهاد قرآنی بزرگی را در پاسخ به این اقدام مذبوحانه انجام دهند.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، در پی اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم در کشورهای سوئد و دانمارک، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ؛ می‌خواهند نور خدا را با (دم) دهانهایشان خاموش سازند و خداوند تمام کننده نور خود است؛ هر چند کافران را ناخوش آید». (الصف، ۸)

قرآن کتاب هدایت و آخرین نسخه‌ای است که خداوند برای فلاح و رستگاری بشر توسط پیامبر خاتم(ص) فرستاده است این موضوع به ظهور مصلح منتقم گره خواهد خورد و آینده جهان به اندیشه‌های والای قرآنی و منشور قرآنی ختم خواهد شد.

امروز دشمنان اسلام در برنامه‌ها و طراحی‌های خبیثانه خود تلاش می‌کنند که دین آسمانی اسلام و آموزه‌ها و ارزش‌های قرآنی آن را هدف قرار دهند و هر از گاهی با انجام اقدامات نابخردانه و ترقه‌بازی و لجن‌پراکنی‌ها سعی بر ایجاد خدشه به آن کنند که البته این کار مسئولیت همه مسلمانان، عدالت‌خواهان و آزادگان جهان را در دفاع از اسلام و قرآن سنگین‌تر می‌کند.

همان‌گونه که معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «صدای شکستن کمونیست را می‌شنوند» و ما شاهد فروپاشی آن بودیم امروز نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی هم تاریخ فروپاشی صهیونیست‌ها را اعلام کردند و هم صدای شکسته شدن اندیشه‌های غربی را به گوش جهانیان رساندند و این نشان می‌دهد اراده قوی برای حاکمیت عدالت و ترویج اندیشه‌های قرآنی در بین مردم دنیا وجود دارد و ما شاهد علاقه مردم جهان به قرآن هستیم.

ما معلمان و دانش‌آموزان استان فارس نیز در کنار سایر مسلمانان جهان ضمن محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و اسلام عزیز که آن را نقشه شوم صهیونیست بین‌الملل و استعمار جهانی می‌دانیم وظیفه داریم با ترویج و تبیین آموزه‌ها و اندیشه‌های قرآنی در مدارس حرکت کنیم و با آموزش صحیح قرآن و تشکیل کلاس‌های تفسیر، فهم عمیق و دقیق در تربیت دانش‌آموزان تمدن‌ساز را در دستور کار قرار دهیم و در برابر این توهین، جهاد قرآنی بزرگی را در پاسخ به این اقدام مذبوحانه انجام دهیم.

انتهای پیام
captcha