پای تأمین امنیت مردم ایستاده‌ایم
کد خبر: 4158333
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷

پای تأمین امنیت مردم ایستاده‌ایم

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به شهادت نیروهای فراجا در اتفاقات اخیر گفت: گفت: ما برای حفظ امنیت و آرامش جامعه، تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم هستیم.

مراسم وداع با پیکر شهید مهدی الله‌پور، حرم شاهچراغ(ع)به گزارش ایکنا از فارس، سردار رهام بخش حبیبی، فرمانده انتظامی فارس امروز، 4 مردادماه در مراسم وداع و تشییع پیکر شهید «مهدی الله‌پور» ضمن تبریک و تسلیت شهادت تعدادی از کارکنان مجموعه انتظامی کشور، گفت: مأموران پلیس از درون شهر و روستاها تا نقطه صفر مرزی و در مناطق عملیاتی کشور برای حفظ نظم و امنیت و دفاع از امنیت کشور، شبانه روزی در حال مجاهدت هستند.

وی ادامه داد: شهید بزرگوار «الله‌پور» از مأموران پلیس راه بود که برای ادامه خدمت به استان سیستان و بلوچستان اعزام شده و توسط تروریست‌ها و افراد کوردل ترور و به فیض عظیم شهادت نائل شد.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ما برای حفظ امنیت و آرامش جامعه، تا آخرین قطره خون پای امنیت مردم هستیم و در این راه شهدای بزرگواری را تقدیم کردیم.

حبیبی تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی امنیت و آسایش مردم را به مخاطره بیندازند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

انتهای پیام
captcha