آموزش صحیح‌خوانی قرآن برای کارکنان علوم پزشکی شیراز
کد خبر: 4156048
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۰

آموزش صحیح‌خوانی قرآن برای کارکنان علوم پزشکی شیراز

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اجرای طرح آموزشی نهضت قرآنی با رویکرد مکتب شهید سلیمانی به‌منظور آموزش صحیح‌خوانی قرآن کریم در این دانشگاه خبر داد.

اجرای طرح نهضت قرآنی مکتب سلیمانی، دانشگاه علوم پزشکی شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، سیدابوالفضل هاشمی اصل، معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 27 تیرماه در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به ابلاغ استاندار فارس مبنی بر اهمیت اجرای آموزش صحیح‌خوانی قرآن کریم در ادارات طرح نهضت قرآنی مکتب شهید سلیمانی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز ویژه کارکنان این دانشگاه اجرا می‌شود.

وی افزود: طرح مذکور با هدف توسعه عمومی توانمندی‌ صحیح‌خوانی قرآن کریم، ارائه آموزش‌های مقدماتی و تخصصی به علاقه‌مندان، فراگیری مهارت‌های قرائت آیات الهی در بین مدیران و کارمندان و در راستای بهره‌گیری از فضای معنوی در دانشگاه در حال اجراست.

هاشمی اصل با بیان اینکه این طرح در چند گام اجرا شده است، گفت: در گام نخست ثبت‌نام و حضور در آزمون شفاهی برای تعیین سطح قرائت کارکنان انجام شد که هر کدام از کارکنان می‌توانند در حوزه روان‌خوانی و فصیح‌خوانی قرآن کریم ثبت‌نام کنند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز تصریح کرد: این طرح در دو بخش سطح یک روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و صحت قرائت نماز و سطح دو فصیح خوانی قرآن کریم در حال برگزاری است و افرادی که در آزمون تعیین سطح، موفق به کسب امتیاز لازم می‌شوند، گواهینامه دوره آموزشی عمومی به ترتیب با  14 ساعت (سطح یک) و 28 ساعت(سطح دو) دریافت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha