اعلام شرایط مشمولان وظیفه برای خروج از کشور در ایام اربعین
کد خبر: 4155980
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵

اعلام شرایط مشمولان وظیفه برای خروج از کشور در ایام اربعین

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام محرم‌الحرام به تشریح شرایط مشمولان وظیفه برای خروج از کشور در ایام اربعین حسینی پرداخت.

محمدرضا دهقانیان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارسبه گزارش ایکنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، محمدرضا دهقانیان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان فارس امروز، 27 تیرماه با اشاره به در پیش‌رو بودن ایام محرم‌الحرام به تشریح شرایط مشمولان وظیفه برای خروج از کشور در ایام اربعین حسینی پرداخت.

وی تصریح کرد: در نظر است جهت رفاه حال مشمولان و خانواده‌های آنان در ایام اربعین حسینی، کسانی که شرایط خروج از کشور را دارا هستند، بدون پرداخت وثیقه به مقصد کشور عراق مسافرت کنند.

دهقانیان اظهار کرد: در ضمن خروج از کشور متولدین 1384 و بعد از آن نیز در ایام مذکور بدون ثبت درخواست خروج در بستر معافیت وظیفه عمومی با هماهنگی اداره گذرنامه بلامانع است.

وی بیان کرد: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir و یا کانال سازمان در پیام‌رسان‌های داخلی به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام
captcha