نخستین گروه حجاج فارس وارد شیراز می‌شوند
کد خبر: 4153455
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸

نخستین گروه حجاج فارس وارد شیراز می‌شوند

مدیرکل هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس از ورود نخستین گروه از زائران استان در روز دوشنبه، ۱۹ تیرماه خبر داد.

سیدمجتبی علوی اردکانی، مدیرکل هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارسسیدمجتبی علوی اردکانی، مدیرکل هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با اشاره به آغاز بازگشت زائران بیت‌الله‌الحرام به کشورمان گفت: در جلسه هماهنگی بازگشت زائران استان فارس از سرزمین وحی که به میزبانی فرودگاه شیراز برگزار شد، برنامه‌ریزی لازم جهت استقبال با شکوه از زائران بیت‌‌الله‌الحرام صورت گرفت.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده نخستین گروه از زائران استان فارس در روز دوشنبه، ۱۹ تیرماه وارد فرودگاه شهید دستغیب شیراز می‌شوند.

عضو شورای فرهنگی استانداری فارس افزود: حدود 3 هزار و 600 نفر زائر در قالب ۲۶ کاروان امسال از فرودگاه شیراز عازم سرزمین وحی شدند که از این تعداد 2 کاروان از عزیزان هموطن اهل تسنن و یک کاروان ۱۱۵ نفره نیز از هموطنان اهل استان کهگیلویه و بویراحمد بودند.

علوی در پایان یادآور شد: برنامه بازگشت تمامی حجاج استان در قالب ۱۶ پرواز از طریق شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تا تاریخ شنبه، ۲۴ تیرماه ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام
captcha