هم افزایی ظرفیت‌ها رسالت مهم بسیج است
کد خبر: 4149630
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۶

هم افزایی ظرفیت‌ها رسالت مهم بسیج است

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم بسیج، هم افزایی ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به نقطه مطلوب است. ، گفت: بسیج نسبت به هیچ مسئله‌ای بی تفاوت نیست، به ویژه هنگامی که می‌دانیم می‌توانیم مفید و موثر باشیم. 

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر استان فارس امروز، 1 تیر در اختتامیه همایش دو روزه توانمندسازی بسیج مهندسین صنعت که در سالن همایش‌های اتاق بازرگانی فارس برگزار می‌شد، گفت: فلسفه این قبیل همایش‌ها تبادل تجربیات و آموزش نکات علمی است که می‌تواند برای حاضرین مفید باشد. 

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به فلسفه ورود سپاه و بسیج به موضوعاتی نظیر صنعت و معدن گفت: دستگاه‌های متولی و برای مثال صنعت، معدن و تجارت در موضوعات صنعتی، محدود و متکی به تعداد اندک نیرو و بودجه خود است درحالیکه بسیج به واسطه ارتباط گسترده با مردم می‌تواند مفید و گره گشا باشد. 

وی ادامه داد: یکی از رسالت‌های مهم بسیج، هم افزایی ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به نقطه مطلوب است. 

سردار بوعلی با بیان اینکه بخش‌هایی از صنعت دچار رکود شده، تصریح کرد: بسیج نسبت به هیچ مسئله‌ای بی تفاوت نیست، به ویژه هنگامی که می‌دانیم می‌توانیم مفید و موثر باشیم. 

وی با بیان اینکه ورود ما به عرصه‌هایی نظیر صنعت به منزله دخالت یا تعارض منافع نیست، بیان داشت: ما در بسیج و سپاه در کمک به سازمان‌ها و ارگان هاازهیچ کمکی کوتاهی نخواهیم کردوتمام ظرفیت هارابه کمک خواهیم اورد.

فرمانده سپاه فجر استان فارس با اشاره به نقش هم افزایی و راهگشایی بسیج عنوان کرد: عارضه یابی شما صرفا فنی نیست و می‌تواند راهگشا و با هم افزایی، مشکلات را حل کنید. اگر خودمان را دست کم نگیریم، درست فکر کنیم و تعهد به اقدام داشته باشیم، بخشی از مشکلات صنعت ما حل خواهد شد.

انتهای پیام
captcha