انقلاب اسلامی به تمام طیف‌های سیاسی تعلق دارد
کد خبر: 4143145
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

انقلاب اسلامی به تمام طیف‌های سیاسی تعلق دارد

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تأکید بر استفاده از ظرفیت پیشکسوتان نظام تعلیم و تربیت گفت: انقلاب اسلامی به همه طیف‌ها و نگاه‌های سیاسی تعلق دارد بنابراین همه باید کمک کنند تا بتوانیم دانش‌آموزانی در تراز انقلاب و نظام اسلامی تربیت کنیم.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، همزمان با فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، گردهمایی «طلایه‌داران مهر» با حضور مدیران کل، معاونان و رؤسای آموزش و پرورش سراسر استان از انقلاب اسلامی تاکنون امروز، 3 خردادماه در شیراز برگزار شد.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز، از 6 مدیر فقید آموزش و پرورش سراسر استان و یکصد معلم استان فارسی جان‌باخته در دوران کرونا تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه هیچ توان و ظرفیتی بالاتر از ظرفیت پیشکسوتان تعلیم و تربیت نیست که بتوان در مسیر بهبود تعلیم و تربیت از آن بهره‌مند شد، گفت: انقلاب اسلامی به همه طیف‌ها و نگاه‌های سیاسی تعلق دارد بنابراین همه باید کمک کنند تا بتوانیم دانش‌آموزانی در تراز انقلاب و نظام اسلامی تربیت کنیم.

عسکری ضمن قدردانی از زحمات مسئولان آموزش و پرورش از ابتدای انقلاب تاکنون تصریح کرد: در هر کجا که می‌نگریم آثار  و خدمات ارزنده‌ای را شاهد هستیم که دستاورد تلاش‌ها و زحمات مدیران دوره‌های مختلف آموزش و پرورش  است.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از پیشکسوتان این عرصه خواست تا ارتباط خود را با سازمان متبوع خود قطع نکرده و تجاربشان را در اختیار نظام تعلیم و تربیت قرار دهند.

وی تأکید کرد: رمز موفقیت آموزش و پرورش در سایه همدلی و همراهی پیشکسوتان تعلیم و تربیت میسر است لذا ظرفیت‌های کم‌نظیری در بین مدیران و روسای ادوار مختلف آموزش و پرورش وجود دارد که می‌تواند چراغی فرا روی ما در مسیر توسعه و پیشرفت نظام تعلیم و تربیت باشد.

انتهای پیام
captcha