محرومیت‌زدایی بسیج هدفمند است
کد خبر: 4140220
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲

محرومیت‌زدایی بسیج هدفمند است

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور با بیان اینکه بسیج خود را موظف به خدمت‌رسانی به مردم بر اساس اولویت‌ها و نیازسنجی‌های انجام شده توسط دولت و مجلس می‌داند، گفت: بسیج در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی به صورت غیرهدفمند عمل نمی‌کند بلکه تلاش دارد برنامه‌های خود را طبق همان اولویت‌های تعیین شده و نیاز جامعه تطبیق دهد.

سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشوربه گزارش ایکنا از فارس، سردار محمد زهرایی، رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور امروز، 21 اردیبهشت‌ماه در مراسم بهره‌برداری از 1053 پروژه محرومیت‌زدایی عمرانی گروه‌های جهادی فارس در سال 1401 گفت: در اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی همکاری خوبی بین دستگاه‌های اجرایی، گروه‌های جهادی، خیران و نواحی مقاومت وجود دارد که این تعامل باعث سرعت بخشی در کارها شده است.

وی با اشاره به نقش بسیج در کشور تصریح کرد: بسیج به عنوان یک حلقه میانی و با دارا بودن به یک شبکه عظیم در سطح کشور حلقه وصلی بین مردم، دولت و نظام شده است.

زهرایی تصریح کرد: بسیج خود را موظف به خدمت‌رسانی به مردم بر اساس اولویت‌ها و نیازسنجی‌های انجام شده توسط دولت و مجلس می‌داند و در حوزه محرومیت‌زدایی و سازندگی به صورت غیرهدفمند عمل نمی‌کند بلکه تلاش دارد برنامه‌های خود را طبق همان اولویت‌های تعیین شده و نیاز جامعه تطبیق دهد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی با بیان اینکه 5 حوزه آب، مسکن روستایی، آبخیزداری و راه روستایی و  اشتغال هدف اصلی خدمت‌رسانی جهادگران است، گفت: در استان فارس اقدامات خوب عمرانی و محرومیت‌زدایی انجام شده است و در سال جاری نیز طرح آبخیز تا جالیز اجرا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha