فعالیت‌های فرهنگی را به سمت مدارس سوق دهیم
کد خبر: 4140143
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۵

فعالیت‌های فرهنگی را به سمت مدارس سوق دهیم

قائم‌مقام بنیاد مهدی موعود(عج) فارس با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد هزینه‌های فرهنگی برای مقاطع بالاتر از سنین کودکان و نوجوانان صرف می‌شود، گفت: باید فعالیت‌های فرهنگی را در مدارس به‌ویژه در مدارس ابتدایی اجرایی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین حدایق، قائم مقام بنیاد مهدی موعود(عج) فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین حدایق، قائم‌مقام بنیاد مهدی موعود(عج) فارس شامگاه، 20 اردیبهشت‌ماه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این استان، سند تشیع فارس را حوزه علمیه منصوریه معرفی کرد و گفت: بزرگان خود را در استان فارس به خوبی معرفی نکردیم.

وی با بیان اینکه امروز در عرصه فرهنگ در حوزه تدافعی قرار داریم نه تهاجمی، گفت: امروز نمی‌توانیم اسلام را منتشر کنیم بلکه باید در خانواده‌ها از اسلام دفاع کنیم اما سؤال اینجاست که مقصر این قضایا کیست و ایراد کار کجاست.

حدائق اظهار کرد: یکی از ایرادات این مسئله آن است که بیش از 70 درصد هزینه‌های فرهنگی برای مقاطع بالاتر از سنین کودکان و نوجوانان صرف می‌شود در صورتی که باید فعالیت‌های فرهنگی را در مدارس به خصوص در مدارس ابتدایی اجرایی کرد.

وی با بیان اینکه مسئله فرهنگ در آموزش و پرورش و مدارس رها شده است، افزود: باید بررسی کنیم که در حوزه فرهنگی در مدارس خود چه کار انجام داده‌ایم.

قائم‌مقام بنیاد مهدی موعود(عج) فارس گفت: در مدیریت فرهنگی کشور برای مهم‌ترین جایگاه و قسمت کشور یعنی آموزش و پرورش و دانش‌آموزان باید برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha