اندیشه شهید مطهری مختص به یک دوره تاریخ نیست
کد خبر: 4138003
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

اندیشه شهید مطهری مختص به یک دوره تاریخ نیست

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون با بیان اینکه اندیشه شهید مطهری مختص دوره تاریخی خاصی نیست و برای آیندگان قابل فهم و راهگشاست، گفت: شهید مطهری فردی اندیشه‌ساز بود که همواره جلوتر از زمان خود حرکت می‌کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرونبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین رسول محمدی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کازرون امروز، 12 اردیبهشت‌ در جمع خبرنگاران گفت: در راستای بزرگداشت مقام شهید مطهری در هفته عقیدتی و سیاسی سپاه و بسیج، 35 ویژه برنامه در سطح این شهرستان برگزار می شود.

وی اظهار کرد: فلسفه نام‌گذاری این هفته به عنوان هفته عقیدتی بیانگر ضرورت تجلی تفکر است و در سایه تعمق اندیشه شهید مطهری، سپاه و بسیج می‌تواند انسان‌هایی تربیت کند که در پیش روندگی انقلاب اسلامی، پیشگام باشند.

محمدی تصریح کرد: موفقیت این نهاد مکتبی و نظامی در راستای تربیت جوانان مصمم و ولایی در اجرای مأموریت‌ها و وظایف محوله، مرهون آموزش‌های اسلام ناب محمدی و مجاهدت روحانیت متعهد و توانایی شهید مطهری است.

مسئول دفتر نمایندگی در سپاه کازرون با بیان اینکه اندیشه شهید مطهر مختص دوره تاریخی خاصی نیست و برای آیندگان قابل فهم و راهگشاست، افزود: شهید مطهری فردی اندیشه‌ساز بود که همواره جلوتر از زمان خود حرکت می‌کرد و مطالعه آثار وی، تأثیرات خوبی در تحکیم مناسبات جامعه ما خواهد داشت.

وی به اهمیت علم و معلم در تبیین شخصیت شهید مطهری اشاره کرد و افزود: شهید مطهری پیش‌رو‌ترین متفکران اسلامی در عصر کنونی بود که در گستردگی شناخت مسایل فکری توجه به واقعیات و آشنایی با مبانی دینی سرآمد هم عصران خویش است.

محمدی اظهار کرد: برگزاری نشست‌های تبیینی و ترویج اندیشه شهید مطهری، تقدیر و تجلیل از مربیان برتر، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگر، فراخوان تهیه و تدوین مقاله، برگزاری مسابقه نقاشی خطاطی، برگزاری نشست بصیرتی و جهاد تببین، برگزاری صبحگاه مشترک و زنگ سپاس معلم توسط بسیج دانش‌آموزی و برگزاری حلقه‌های جهاد تبیین توسط بسیج دانشجویی و.... از برنامه‌های گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سطح سپاه شهرستان کازرون و بخش‌های خشت و کنارتخته و جره و بالاده است.

وی در پایان ولایتمداری و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب و افزایش بصیرت سیاسی در جامعه کنونی را لازم و ضروری دانست و افزود: حول محور ولایت فقیه بودن و حرکت در رکاب ولایت از وظایف مهم و شاخص حوزه نمایندگی در سپاه است.

انتهای پیام
captcha