اجلاسیه استانی نماز دانش‌آموزان فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 4136464
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۲
۱۴ اردیبهشت

اجلاسیه استانی نماز دانش‌آموزان فارس برگزار می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس زمان برگزاری اجلاسیه استانی نماز دانش‌آموزان این استان به‌منظور تجلیل از دانش‌آموزان برگزیده این حوزه را 14 اردیبهشت‌ماه جاری در شیراز اعلام کرد.

نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزی، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، 5 اردیبهشت در نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه سراسری نماز دانش‌آموزی در شیراز گفت: اجلاسیه استانی نماز دانش‌آموزی روز پنجشنبه، چهاردهم اردیبهشت‌ماه با حضور مسئولان استانی و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان استان  در باشگاه فرهنگیان شیراز برگزار و از برگزیدگان حوزه نماز تجلیل خواهد شد.

وی افزود: برگزاری اجلاسیه نماز نه یک وظیفه اداری است بلکه یک کار قلبی است که باید همه ما نهایت تلاش را داشته باشیم.

عسکری همچنین به اجلاسیه کشوری نماز دانش‌آموزی در شیراز نیز اشاره کرد و گفت: اجلاسیه سراسری نماز باید با برنامه ‌ریزی دقیق و با تعامل با سایر دستگاه‌ها انجام شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با تأکید بر تقسیم کار دقیق در برگزاری اجلاسیه، ادامه داد: مرحله استانی اجلاسیه که ویژه دانش‌آموزان برگزیده استان است با رویکرد دانش آموز محوری برگزار شود.

وی با بیان اینکه  اجلاسیه سراسری نماز باید دارای پیام برای مخاطبان باشد و به بهترین نحو برگزار شود، افزود: یک هفته منتهی به برگزاری اجلاسیه کشوری، روزانه یک برنامه با مشارکت اولیا ، دانش‌آموزان، تشکل‌های دانش‌آموزی و فرهنگی، معلمان و ...، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha