ویژه‌برنامه «آیت بهشت» در شیراز برگزار می‌شود
کد خبر: 4136281
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۹

ویژه‌برنامه «آیت بهشت» در شیراز برگزار می‌شود

سرپرست کتابخانه‌های عمومی فارس از برگزاری برنامه «آیت بهشت» به‌منظور رونمایی از آثار آیت‌الله احمد بهشتی، عضو مجلس خبرگان رهبری به همراه بهره‌برداری از طرح این چند کتاب به میزبانی شهر شیراز خبر داد.

«آیت بهشت»، آیت‌الله بهشتی، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، محمدحسین فیروزی، سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس امروز، 4  اردیبهشت در جمع خبرنگاران از برگزاری ویژه‌برنامه «آیت بهشت» در شیراز خبر داد و گفت: در این برنامه از دو کتاب «حکمت و سیاست؛ خاطرات آیت‌الله احمد بهشتی» و «ماه در محاق؛ مروری بر اندیشه‌های سیاسی و اخلاقی امام حسن عسکری(ع)» از آثار آیت‌الله احمد بهشتی، استاد حوزه و دانشگاه و عضو مجلس خبرگان رهبری رونمایی می‌شود.

وی تصریح کرد: در این مراسم همچنین از پوستر طرح این چند کتاب آیت‌الله بهشتی با عنوان «آیت بهشت» رونمایی خواهد شد.

فیروزی ادامه داد: آیین رونمایی از آثار آیت‌الله احمد بهشتی با حضور و سخنرانی مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور؛ محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس؛ آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی‌فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و همراهی معاونان و مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مسئولان و مدیران اجرایی استان، کتابداران و علاقه‌مندان استان فارس برگزار خواهد شد.

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی فارس با دعوت از تمامی علاقه‌مندان برای شرکت در این مراسم افزود: ویژه‌برنامه «آیت بهشت» روز چهارشنبه، ششم اردیبهشت‌ ساعت 16 در سالن همایش‌های شورای شهر شیراز برگزار می‌شود.

بنا بر این گزارش، آیت‌الله احمد بهشتی (متولد ۱۳۱۴ در میانشهر از توابع فسا) نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، فیلسوف، فقیه، مدرس حوزه علمیه و دانشگاه، نماینده سابق ادوار اول و دوم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه فارس و رئیس سابق دانشگاه قم است.

وی فارغ‌التحصیل دکترای فلسفه دانشگاه تهران و از نویسندگان اسلامی محسوب می‌شود، تاکنون بیش از یک صد کتاب در حوزه‌های تربیت، خانواده، فلسفه، اهل‌بیت(ع) و ... از ایشان منتشر شده و جوایزی نیز از جمله جایزه کتاب سال را به‌دست آورده‌ است.

انتهای پیام
captcha