موازنه قدرت در مبارزه با اسرائیل متفاوت شده است
کد خبر: 4133922
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۷
قناعتی در گفت‌وگو با ایکنا:

موازنه قدرت در مبارزه با اسرائیل متفاوت شده است

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با بیان اینکه  امروز جنگ مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی از مبارزه با سنگ و کوخ تبدیل به موشک شده است، گفت: امروزه موازنه قدرت بسیار متفاوت شده است و به لطف خدا در این راه پیروزی را خواهیم داشت.

جواد قناعتی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس، راهپیمایی روز قدسجواد قناعتی، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا از فارس، گفت: بحث فلسطین و نابودی رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی کم کم به فصل پایانی خود نزدیک می‌شود.

وی با یادآوری منویات اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص وقایع فلسطین و رژیم صهیونیستی اظهار کرد: همان‌طور که معظم‌له فرمودند رژیم صهیونیستی برای نابودی خیلی هم عجله دارند که زودتر سرنگون شده و دنیا از وجود نحس آنان پاک شود.

قناعتی ضمن گرامیداشت یاد شهدا اظهار کرد: در راه آرمان فلسطین شهدایی را تقدیم کردیم تا همبستگی و همدلی خود را با ملت فلسطین نشان دهیم و در این راه آرمان فلسطین برای ما بسیار مهم و فراموش نشدنی است و خون و گوشت و جان ما عجین شده است.

این مدرس دانشگاه با تأکید بر اینکه ما همواره بر عهدی که بستیم، هستیم، به حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: ملت ایران همواره در این راهپیمایی‌ها حضور می‌یابند و اعلام همبستگی و آمادگی دارند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس بیان کرد: امروز جنگ مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی از مبارزه با سنگ و کوخ تبدیل به موشک شده است یعنی امروزه موازنه قدرت بسیار متفاوت شده است و به لطف خدا در این راه پیروزی را خواهیم داشت.

انتهای پیام
captcha