حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از عمق معرفت آنان است
کد خبر: 4133903
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶
ایمانیه در گفت‌وگو با ایکنا:

حضور پررنگ مردم در راهپیمایی روز قدس نشان از عمق معرفت آنان است

استاندار فارس با بیان اینکه رژیم جعلی صهیونیستی به مسلمانان حتی اجازه نمی‌دهند در سرزمینی که متعلق به خودشان است، عبادت کنند، گفت: ملت ایران متوجه این کینه هستند و با درایت و فهم و معرفت خود حضور پررنگی را در راهپیمایی روز قدس امسال رقم زدند.

محمدهادی ایمانیه، استاندار فارسمحمدهادی ایمانیه،‌ استاندار فارس در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در شیراز در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، ضمن قدردانی از حضور پررنگ مردم شیراز و استان فارس در راهپیمایی این روز گفت: امروز بحمد الهی شاهد بودیم مردم حتی در روستاهای استان حضور پررنگی در روز جهانی قدس داشتند.

وی،‌ این مسئله را نشان از عمق معرفت و بصیرت مردم دانست و افزود:‌ عمق کینه تاریخی رژیم صهیونیستی زیاد است و به مسلمانان حتی اجازه نمی‌دهند در سرزمینی که متعلق به خودشان است به عبادت بپردازند.

ایمانیه با بیان اینکه امروز شاهد هستیم که رژیم جعلی صهیونیستی سوای مباحث سیاسی به مسلمانان اجازه خواندن قرآن و نماز را هم در سرزمین خودشان نمی‌دهند، گفت: این‌ها نشان‌دهنده عمق کینه اسرائیل نسبت به مسلمانان و اسلام ناب محمدی(ص) است.

استاندار فارس با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: ملت ایران همواره متوجه این کینه تاریخی رژیم صهیونیستی هستند و با درایت،‌ فهم و معرفت خود حضور پررنگی در این راهپیمایی داشته تا به سهم خود با رژیم صهیونیستی مقابله کنند.

انتهای پیام
captcha