زیرساخت‌های سومین حرم اهل بیت(ع) تقویت شوند
کد خبر: 4130524
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۲

زیرساخت‌های سومین حرم اهل بیت(ع) تقویت شوند

دبیر جامعه روحانیت شیراز با تأکيد بر نگاه متوازن در پیشبرد امور شهر بیان کرد: باید زیرساخت‌ها به منظور ساختن شهری در خور شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) تقویت شود.

دیدار نوروزی اعضای شورای شهر و مدیران شهری شیراز با دبیر جامعه روحانیت شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محی‌الدین طاهری، رئیس هیئت امنای آستان مقدس سیدعلاءالدین حسین(ع) شیراز عصر دیروز، 9 فروردین در دیدار نوروزی با مدیران شهری شیراز، فرصت مسئولیت را محدود دانست و گفت: فرصت‌ها مثل ابر می‌گذرند و باید عزم خود را جزم کرده و از این فرصت‌ها برای خدمت، تقویت زیرساخت‌ها و جبران محرومیت‌ها نهایت استفاده شود.

وی بر مدیریت علمی شهر تاکید و تصریح کرد: لازمه مدیریت علمی، مدیریت واحد شهری، یکپارچه‌ و هوشمند شهر بوده و هوشمندسازی شهر با چابک سازی بدنه مدیریت شهری ارتباطی تنگاتنگ دارد.

دبیر جامعه روحانیت مبارز شیراز با تأکيد بر نگاه متوازن در پیشبرد امور شهر بیان کرد: باید زیرساخت‌ها به منظور ساختن شهری در خور شیراز، سومین حرم اهل بیت(ع) تقویت شود.

مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار تقارن نوروز و حلول ماه قرآن را تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد: سال پیش رو سالی شیرین برای امت اسلامی و شهروندان کلان‌شهر شیراز باشد.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز نیز با بیان اینکه در سال گذشته رشد سه برابری بودجه شهرداری را داشته‌ایم، اظهار کرد: امروز با رویکردی که مدیریت شهری در راستای جهش و تحول عمرانی داشته، پروژه تعطیل شده‌ای نداریم و در مراحل مختلف برخی از این پروژه‌ها افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و یا عملیات اجرایی آن‌ها آغاز شده است.

وی به رویکرد جدید مدیریت شهری در سال جاری نیز اشاره و بیان کرد: امیدواریم با پشتوانه ساحت امامزادگان جلیل‌القدر و حمایت نماینده ولی فقیه در فارس، استاندار و دیگر بزرگان و مدیران استانی سالی طلایی را در خدمت به مردم داشته باشیم.

اسدی همچنین به خدمت‌رسانی شهرداری شیراز به زائران سومین حرم اهل بیت(ع) و گردشگران نوروزی تأکید و تصریح کرد: سه هزار نفر از نیروهای شهرداری شیراز در قالب ستاد اجرایی خدمات سفر به طور شبانه‌روزی به میهمانان نوروزی خدمات‌رسانی کرده‌اند و در روزهای بارانی نیز مسافرانی که در چادر اقامت داشته‌اند، به مکان‌های سرپوشیده نظیر مساجد، حسینیه‌ها، مصلی‌های نماز جمعه و سالن‌های ورزشی انتقال داده شدند.

شهردار شیراز به بازخوردی که از میهمانان نوروزی گرفته شده نیز اشاره کرد و افزود: زائران و گردشگران نوروزی رضایت خوبی از خدمات داشته و برخی مسئولان نیز در بازدیدهایی که از اقامتگاه‌های نوروزی داشته‌اند، رضایت خود را ابراز کرده‌اند.

انتهای پیام
captcha