مشکلی برای اسکان مسافران نوروزی در شیراز وجود ندارد
کد خبر: 4129398
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۶

مشکلی برای اسکان مسافران نوروزی در شیراز وجود ندارد

شهردار شیراز با اشاره به بارش رحمت الهی در نخستین روز سال نو گفت: به دلیل تمهیدات انجام شده و ایجاد ظرفیت، مشکلی برای مسافران به وجود نیامده است.

استقبال از مسافران نوروزی، شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی شهرداری شیراز، همزمان با نخستین روز از سال جدید هجری شمسی، شهردار شیراز با همراهی معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس و رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر در ورودی‌های این کلان‌شهر حاضر شده و با استقبال از مسافران و تبریک عید نوروز، سنت ديرينه میهمان‌نوازی مردم این خطه پهناور را در بهار طبیعت و فرآن زنده نگاه داشتند.

محمدحسن اسدی، شهردار شیراز در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر در نخستين روز نوروز پس از استقبال و بازدید از کمپ‌ اقامتی مسافران نوروزی، ظرفیت و وضعیت آن‌ها را تشریح و به گفت‌وگوهایی که با میهمانان نوروزی در ورودی‌های این کلان‌شهر و کمپ‌ها داشته، اشاره کرد.

وی با بیان اینکه اقامتگاه‌های شهرداری که به این امر اختصاص داده شده است، با ظرفیت تعریف شده درحال ارائه خدمات هستند، به خدمات سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری در راستای راهنمایی و پذیرش مسافران نوروزی و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) اشاره کرد و افزود: این مرکز با استفاده از نرم‌افزار نقشه هوشمند شهر شیراز به صورت شبانه‌روزی به خدمات‌دهی و هدایت مسافرین به اقامتگاه‌ها و سایر مراکز می‌پردازد.

اسدی با اشاره به بارش رحمت الهی در ساعات اولیه صبح امروز گفت: به دلیل تمهیدات انجام شده و ایجاد ظرفیت، مشکلی برای مسافران به وجود نیامده است.

شهردار کلان‌شهر شیراز تصریح کرد: کانکس‌های موجود در کمپ‌های نوروزی آماده خدمت به مسافران و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع) هستند و در صورت به‌وجودآمدن موارد بحرانی علاوه بر سالن‌های ورزشی، مصلاهای نماز جمعه و نمایشگاه بین‌المللی فارس نیز آماده خدمت‌رسانی به میهمانان است.

محمد فرخ‌زاده، معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس نیز با تبریک سال نو از اقدامات شهرداری شیراز در ستاد اجرایی خدمات سفر قدردانی کرد و گفت: برنامه‌ریزی برای ارائه خدمت به مسافرین در ایام نوروز از ماه‌ها قبل با بررسی جزئیات توسط شهرداری صورت گرفته و حضور نیروهای این مجموعه در تمامی بخش‌ها به‌صورت شبانه‌روزی کاملا مشهود است.

 لطف‌الله شیبانی، فرماندار شیراز نیز با تقدير از فعالیت‌های انجام شده مديريت شهری بیان کرد: آرامش مسافران و زوار حاصل دسترنج چند ماهه کارکنان شهرداری است.

مسعود زارعی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز نیز اظهار کرد: این انگیزه و نشاط در قامت خدمتگزاری به مردم جای سپاسگزاری دارد.

وی بیان اینکه ستاد اسکان خدمات سفر در شیراز از سه ماه پیش مشغول به کار شده است، به تشریح فعالیت‌های این ستاد و اقدامات و ظرفیت‌های ایجادشده پرداخت.

 غلامرضا غلامی، معاون خدمات شهری شهرداری شیراز تصریح کرد: خط قرمز ما ایمنی و سلامت مسافران و زوار است و تمام اقدامات شهرداری برای این امر انجام شده است. او گفت: بیش از سه هزار نفر در شهرداری شیراز در سه نوبت در خدمت مسافران نوروزی و زائران سومین حرم اهل‌بیت(ع)‌ هستند.

انتهای پیام
captcha