برخورد قانونی با هر نوع تورم انجام شود
کد خبر: 4129350
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲

برخورد قانونی با هر نوع تورم انجام شود

در پیام معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس به مسئولان قضایی، انتظامی، اقتصادی و اجرایی این استان بر ضرورت تلاش همه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال و مهار تورم و رشد تولید تأکید شده است.

اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارسبه گزارش ایکنا از فارس، اسماعیل محبی‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس امروز، اول فروردین با توجه به نامگذاری سال به نام «مهار تورم و رشد تولید» از سوی رهبر معظم انقلاب پیامی خطاب به مسئولان قضایی، انتظامی، اقتصادی و اجرایی این استان صادر کرد.

وی در این پیام خواستار تلاش همه دستگاه‌ها برای تحقق شعار سال و مهار تورم و رشد تولید شد و تأکید کرد: با هر نوع عملی که می تواند منجر به افزایش و افسارگسیختگی قیمت‌ها باشد، برخورد قانونی شود.

در این پیام آمده است: «ضمن تقدیر از تلاش‌های آن مجموعه، در اجرای فرمایش مقام معظم رهبری در طلیعه نوروز ۱۴۰۲ مبنی بر لزوم مهار تورم، از آنجایی که ترک فعل و سوء تدبیر و مفاسد احتمالی اداری و همچنین سوءاستفاده احتمالی سوداگران عرصه کسب و کار می‌تواند بر تورم نقطه‌ای و منطقه‌ای مؤثر باشد که تفاوت فاحش قیمت برخی کالاها و خدمات در جغرافیای استان مبین همین موضوع است، خواهشمند است دستور فرمایید ضمن حمایت از مسئولان و فعالان واقعی اقتصاد استان، با هر نوع عملی که می‌تواند منجر به افزایش و افسارگسیختگی قیمت‌ها شود براساس ضوابط قانونی و با شدت و بدون اغماض برخورد شود.

بدیهی است در دولت مردمی سیزدهم اقدامات بازدارنده اعم از ارشادی تا قضائی مورد درخواست و حمایت ارکان حاکمیت و خدمتگزاران مردم در استان فارس خواهد بود».

انتهای پیام
captcha