اخلاص در خدمت‌رسانی عامل رشد است
کد خبر: 4126244
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

اخلاص در خدمت‌رسانی عامل رشد است

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه نقش جهادگران در ایثار خدمت بسیار تأثیرگذار است، گفت:‌ اگر کار و خدمت‌رسانی برای خدا باشد، رشد پیدا می‌کند.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارسبه گزارش ایکنا از فارس، آیین تقدیر از جهادگران عرصه پزشکی، اجتماعی و اقتصادی استان فارس امروز، 14 اسفندماه با حضور آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس و رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این استان در شیراز برگزار شد.

آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس در این مراسم با بیان اینکه نقش جهادگران در ایثار خدمت بسیار تاثیرگذار است به شرط آنکه کاری که انجام می‌دهید برای رضای خداوند متعال باشد، گفت: اگر خدمت‌رسانی و کار برای خدا باشد، رشد پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه خدمت‌رسانی اگر وجهه الهی نداشته باشد مقداری کمرنگ می‌شود، افزود: اگر بخواهیم در کارهایمان موفق و پیروز باشیم فعالیت‌ها را باید مرتب پیگیری کنیم و تسلیم شیطان نشویم.

امام جمعه شیراز با تصریح بر اینکه صراط مستقیم، صراط ولایت است، بیان کرد: اگر بخواهیم زود به اهداف خود برسیم باید پشت سر، ولی فقیه حرکت و راه ایشان را ادامه دهیم.

وی بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب در تلاش هستند تا مردم را از راه مستقیم دور کنند و همگی باید با اتحاد در این فتنه‌های آخر الزمانی رهرو ولایت فقیه باشیم تا ان‌شاءالله از این فتنه‌ها عبور کنیم.

آیت‌الله دژکام اظهار کرد: با همدلی و ایثار می‌توان بر تمامی مشکلات غلبه کرد و در این راستا مقام معظم رهبری بحث مواسات و همدلی را مطرح کردند که در این مورد کمیته امداد امام خمینی (ره) کار‌های خوبی را انجام داده که نشان از همستگی و روحیه اتحاد بین آحاد جامعه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: حضور گروه‌های جهادی در ستاد فرمان حضرت امام (ره) منشأ خدمت در راه خداست.

حسین پورنورعلی، مدیرکل ستاد اجرای فرمان حضرت امام در استان فارس نیز در ادامه این نشست بر ضرورت جهاد تبیین در جامعه تاکید کرد و گفت: جهاد تبیین از الزامات تحقق گام دوم انقلاب است.

وی تصریح کرد: همگی ما مسئول هستیم آنچه مقام معظم رهبری فرمودند که نشئت گرفته از قرآن است را عمل کنیم چرا که جهاد تبیین یعنی تلاش و روشنگری کنیم.

پورنورعلی در ادامه ضمن قدردانی از گروه‌های جهادی که  آتش به اختیار در وسط میدان کار می‌کنند، گفت: توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی، ۶۰ هزار پرس غذای گرم، اعزام کاروان اربعین در قالب ۸ دستگاه اتوبوس، توزیع ۱۲ هزار و ۵۰۰ پک لوازم التحریر، تهیه و توزیع ۲۴۰ تُن بسته پروتئینی و توزیع ۳۵۰ اقلام سرمایشی و گرمایشی به مناطق محروم و کم برخوردار از جمله فعالیت‌های ستاد اجرایی حضرت امام است.

وی بیان کرد: ارسال ۲۵۰ سری لوازم خانگی به آسیب‌دیدگان ناشی از سیل شامل پتو، البسه، مواد اولیه، ۲۵۰ سری یخچال، فرش، ۸۰ سری جهیزیه، ساخت و راه‌اندازی ۱۲ خانه احسان در محلات، آزادی ۱۵ زندانی جرائم غیر عمد، آبرسانی، برگزاری اردوی جهادی در مناطق محروم، توزیع آجیل شب یلدا، توانبخشی به بیماران، ساخت، تکمیل و مرمت مدارس، ساخت خانه عالم، ۸ هزار و ۲۰۰ مصوبه اشتغال اجتماع محور از طریق تسهیلات و نیز اجرای ۲۲۰ هزار هکتار کشت دیم، بذر و کود کشاورزان از دیگر عملکرد این نهاد مردمی است.

یادآور می‌شود، در پایان از ۳۰ نفر در ۱۰ عرصه از فعالان گروه‌های جهادی ستاد فرمان حضرت امام (ره) فارس با اهدای لوح تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha