مدیران منفعت‌طلب وارد میدان خدمت نشوند
کد خبر: 4120579
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۵

مدیران منفعت‌طلب وارد میدان خدمت نشوند

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه مدیران منفعت‌طلب نباید وارد میدان خدمت شوند، گفت: اگر دنبال خدمت‌رسانی به مردم باشیم قطعاً خداوند نیز یاری‌رسان ما در این عرصه خواهد بود.

افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، مهدی طاهری، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، عصر روز گذشته، 18 بهمن در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی چندین پروژه عمرانی که به مناسبت دهه فجر انجام شد، گفت: در مدت یک و سال نیم عمر شورا، رویکرد و تلاش شورای انقلابی و کلنگ‌زنی پروژه‌های بر زمین مانده تعریف شده در اسرع‌ وقت بود.

وی با بیان اینکه امروز شاهد تلاش خوب مجموعه شهرداری با جشنواره جهش عمرانی برای تحقق این رویکرد هستیم، اظهار امیدواری کرد: برای سازندگی شهر آن ‌چیزی که لازم است را به سال‌های بعد موکول نکنیم و این نکته مهم را مدنظر و سرلوحه کار قرار دهیم که شیراز شهری ثروتمند و توانمند است.

طاهری با تأکید بر اینکه اگر مدیری به دنبال نفع خودش است وارد میدان عمل خدمت به مردم نشود، گفت: اگر کسی دنبال این است که به مردم خدمت کند، قطعاً خداوند هم یاری‌رسان او در این عرصه خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با اجرای تقاطع غیر همسطح سفیر- رحمت علاوه بر کوتاه شدن زمان سفرهای درون شهری شاهد کاهش مصرف سوخت و آلاینده‌ها و ایمنی تردد و افزایش ضریب آرامش شهروندان خواهیم بود. با اجرای تقاطع غیرهمسطح سفیر- رحمت علاوه بر کوتاه شدن زمان سفرهای درون شهری شاهد کاهش مصرف سوخت و ایمنی تردد و در نهایت افزایش ضریب آرامش روحی و روانی بیشتر مردم خواهیم بود.

طاهری از معاونت فنی و عمرانی شهرداری شیراز خواست تا در تابلوهای اطلاع‌رسانی در کنار مشخصات پروژه بر مزایای آن و اینکه ساخت این تقاطع چقدر در زمان سفر شهر برای هر شهروند اثرگذار است، اشاره شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: یادآوری نکاتی همچون اثرگذاری پروژه‌ها در کاهش مصرف سوخت، بهبود هوای شهر و رفع ترافیک می‌تواند باعث همراهی شهروندان در طول زمان ساخت پروژه‌ها شود.

وی با بیان اینکه در شهر شیراز بیشترین درصد آلایندگی از خودروهای سواری است، گفت: عمدتا این آلودگی خودروها به دلیل ترافیک است، پس هر چقدر در اجرای پروژه‌ها بر کاهش سفر شهرهای توجه شود، شاهد کاهش آلودگی هوا خواهیم بود و از سوی دیگر تجهیز و افزایش وسایل حمل‌ونقل عمومی اثرگذاری چنین پروژه‌هایی را در مباحث ترافیکی و حمل‌ونقل دو چندان می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز تصریح کرد: احداث چنین پروژه‌های آبرویی برای شهر است؛ شهری که در کنار حفظ فضای سبز از ترافیک روان نیز برخوردار است.

وی اظهار کرد: بهترین نوع خدمت در مجموعه شهرداری بهتر شدن شرایط زیست در کلان‌شهر شیراز برای شهروندان است و این خدمتی که با جشنواره پروژه‌های عمرانی شاهد آن هستیم.

طاهری با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها که امروز کلنگ‌زنی می‌شود از سنوات قبل در طرح‌های مصوب تفصیلی شهر لحاظ شده بود، افزود: تقاطع غیر همسطح سفیر- رحمت از جمله پروژه‌هایی است که امروز با اعتبار ۲۵۰میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود و در طرح‌های تفضیلی گنجانده شده بود؛ هر چند که این پروژه اگر سال‌های گذشته کلنگ‌زنی شده بود با مبالغ کمتر از این ارقام احداث می‌شد.

انتهای پیام
captcha