ساختمان مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه فارس احداث می‌شود
کد خبر: 4113479
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲

ساختمان مرکز ارتباطات و بین‌الملل حوزه‌های علمیه فارس احداث می‌شود

استاندار فارس از تخصیص مکان مناسبی جهت احداث مرکز حوزوی ارتباطات و بین‌الملل مدیریت حوزه علمیه استان خبر داد.

دیدار استاندار فارس با مدیران حوزویبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی حوزه‌های علمیه فارس، محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس امروز، 19 دی در دیدار با برخی از مدیران حوزه‌های علمیه استان، با اشاره به اهمیت آموزش علوم و معارف اسلامی، گفت: در حاکمیت اسلامی اهمیت ویژه‌ای به مباحث دینی داده می‌شود که یکی از این توجهات در قالب تامین الزامات مورد نیاز مراکز علوم دینی تعریف می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری‌های مستمر انجام شده در خصوص صدور سند مالکیت حوزه‌های علمیه، گفت: مقرر شد مکانی مناسب جهت مرکز حوزوی ارتباطات و بین‌الملل تعیین و معرفی شود.

ایمانیه بر لزوم حل مسائل مزمن شده‌ طلاب و ائمه جمعه تأکید کرد و افزود: برگزاری جلسات منظم و مستمر، به‌صورت فصلی با ائمه جمعه فارس و طلاب مستقر در شهرهای استان، علاوه بر اینکه باعث هم‌اندیشی و هم‌فکری در خصوص مباحث روز می‌شود، حل شدن برخی از مسائل را نیز به دنبال خواهد داشت.

استاندار فارس تصریح کرد: با توجه به وسعت استان و طلاب حاضر در فارس، به منظور ایجاد ارتباط مستمر مدیریت ارشد استان با روحانیون و پیگیری در تسریع حل مسائل آنان، نماینده‌ای به همین منظور انتخاب شده ‌است.

انتهای پیام
captcha