بهره‌مندی از ظرفیت مؤسسات در طرح نهضت روخوانی قرآن در ادارات فارس
کد خبر: 4093997
تاریخ انتشار : ۰۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۰

بهره‌مندی از ظرفیت مؤسسات در طرح نهضت روخوانی قرآن در ادارات فارس

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی اشاره به اجرای نهضت روخوانی قرآن کریم در دستگاه‌های اجرایی فارس که با دستور استاندار فارس به زودی وارد فاز اجراییمی‌شود گفت: قطعاً یکی از پایه‎‌های اصلی اجرای این طرح مؤسسات قرآنی هستند.

عطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنیعطاءالله امیدواری، دستیار استاندار فارس در امور قرآنی در گفت‌وگو با ایکنا از فارس، با یادآوری اینکه نشستی با اعضای هیئت مدیره اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس مبنی بر بیان و بررسی مشکلات و درخواست‌هایشان از مقام عالی استان داشته است، گفت: یکی از اقدامات ما قطعاً حمایت از مؤسسات قرآنی خواهد بود.

وی با اشاره به اجرای نهضت روخوانی قرآن کریم در دستگاه‌های اجرایی فارس که با دستور استاندار فارس به زودی وارد فاز اجرایی خواهد شد، افزود: این طرح بناست که در فاز نخست در شیراز و در فاز بعد در سایر شهرستان‌های استان فارس اجرا شود.

امیدواری تأکید کرد: قطعاً یکی از پایه‎‌های اصلی اجرای این طرح مؤسسات قرآنی هستند و از ظرفیت آنان برای اجرای طرح مذکور بهره خواهیم برد.

دستیار استاندار فارس در امور قرآنی اظهار کرد: در همین راستا درخواست کردیم تا تمام پتانسیل مؤسسات قرآنی به ما معرفی کنند تا بتوانیم از دستگاه‌های دولتی استان بخواهیم با مؤسسات قرآنی ارتباط برقرار کرده و حلقه اتصالی میان مؤسسات قرآنی با دستگاه‌های دولتی باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نشست مجمع فصلی اتحادیه کشوری مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت کشور که در مهرماه سال جاری در شیراز برگزار شد، گفت: در این نشست استاندار فارس به عضویت افتخاری اتحادیه مذکور درآمد تا بتواند امورات قرآنی مؤسسات را در دولت پیگیری کند.

امیدواری یادآور شد: در حاشیه آن نشست مقرر شد با حمایت معنوی اتحادیه استانی در قالب شورای اداری از مؤسسات قرآنی فعال استان فارس بازدید داشته باشیم تا بتوانیم مؤسسات و ظرفیت‌های آنان را به ادارات مختلف معرفی کرده و روزنه ارتباط آن‌ها را با یکدیگر ایجاد کنیم.

انتهای پیام
captcha