تمدید مهلت جشنواره ملی عکس «مسجد رنگ‌ها»
کد خبر: 4092255
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۲

تمدید مهلت جشنواره ملی عکس «مسجد رنگ‌ها»

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی عکس «مسجد رنگ‌ها» تا 30 مهرماه 1401 تمدید شد.

مسجد نصیرالملک شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، جشنواره ملی عکس «مسجد رنگ‌ها» عنوان برنامه‌ای است که به همت موقوفه نصیرالملک شیراز ویژه عکاسان سراسر کشور برگزار می‌شود که به علت درخواست عکاسان مهلت ارسال آثار به آن تا 30 مهرماه جاری تمدید شده است.

این جشنواره از عکاسی مسجد تاریخی نصیرالملک شیراز به عنوان زیباترین مسجد فارس که به مسجد رنگ‌ها، مسجد صورتی و غیره هم معروف است و همچنین خدمات مواکب موقوفه نصیرالملک اختصاص دارد.

از سوی متولیان موقوفه نصیرالملک مجوز عکاسی عکاسان از محیط این مسجد نیز در بازه زمانی  ساعت ۸ الی ۱۹ به مسجد صادر شده است که عکاسان باید ابتدا به اخذ مجوز اقدام کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند با آثار قدیمی خود از مسجد نصیرالملک نیز در این جشنواره شرکت کرده و هر نفر نیز حداکثر ۱۰ آثار خود را می‌تواند ارسال کند.

متقاضیان با رجوع به سایت موقوفه نصیرالملک به آدرس nasiralmulk.ir می‌توانند آیین‌نامه اجرایی شرکت در این جشنواره را دریافت کنند البته برای شرکت در این جشنواره در ابتدا باید صفحه مجازی موقوفه را دنبال کرده و سپس آثار خود را با هشتگ‌های #مسجدرنگها و #مسجدنصیرالملک در پیج شخصی خود منتشر کرد و سپس به ایمیل Mosque.colors@gmail.com ارسال کرد.

جوایز این جشنواره در بخش ویژه برای نفر اول ۳ میلیون، برای نفر دوم ۲ میلیون و برای نفر سوم یک میلیون تومان است و در بخش جانبی نیز ۱۰ هدیه ۵۰۰ هزار تومانی به نفرات برتر تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha