تجلیل از پیشکسوتان قرآنی و شهدای امنیت در مسابقات «مدهامتان»
کد خبر: 4089390
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

تجلیل از پیشکسوتان قرآنی و شهدای امنیت در مسابقات «مدهامتان»

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد فارس در تشریح جزئیات مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامتان» در شیراز از حضور اساتید و پیشکسوتان قرآنی بین‌المللی و همچنین تجلیل از پیشکسوتان و خانواده شهدای مدافع امنیت در این مسابقات خبر داد.

حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارسبه گزارش ایکنا از فارس، حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس امروز، ۱۱ مهر در نشست خبری مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در شیراز گفت: در این مسابقات شاهد رقابت قرآنی اعضای کانون‌های مساجد هستیم و شیراز میزبان حافظان و قاریان و افراد مانوس با قرآن خواهد بود.

وی افزود: میزبانی شیراز برای مسابقات قرآنی مدهامتان فرصتی برای ایجاد رایحه خوش معنوی و انس با قرآن کریم و حضور جوانان و نوجوانان برای ارتباط معنوی با قرآن است.

امیدی اضافه کرد: مدهامتان این دوره با میزبانی شیراز و با حضور داوران بین‌المللی و ملی برگزار می‌شود و افتتاحیه مسابقات فردا در مسجد نصیرالملک با حضور حمید مجیدی‌مهر، دبیر ستاد عالی مسابقات قرآن کشور و رئیس مرکز علوم قرآنی اوقاف برگزار خواهد شد و در این مراسم از پیشکسوتان قرآنی و خانواده شهدای امنیت تجلیل خواهد شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس زمان برگزاری مسابقات مذکور را روزهای چهارشنبه و پنج شنبه، 13 و 14 مهرماه و مکان آن را حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) عنوان کرد و گفت: مسابقات بخش بانوان در دارالذکر خواهد بود‌.

وی با بیان اینکه مسابقات مذکور از ساعت 10:30 روز چهارشنبه، 13 مهرماه آغاز می‌شود، گفت: این رقابت‌ها تا ظهر پنج‌شنبه، 14 مهرماه ادامه خواهد داشت و در نهایت اختتامیه آن ساعت 15:30 در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار خواهد شد.

امیدی با تصریح اینکه استاد سلیمی از اساتید برجسته قرآنی و رئیس کانون مساجد کشور و استاندار فارس و امام جمعه شیراز و .‌‌..‌ میهمانان مراسم اختتامیه خواهند بود، گفت: این مرحله، مرحله کشوری مدهامتان است که فرصت رقابت قرآنی حدود ۱۵۰ نفر را فراهم می‌کند و در رده زیر و بالای ۱۶ سال هستند و برای مخاطبان بالای ۳۰ سال امکان شرکت فراهم نیست.

وی، محوریت این مسابقات قرآنی را نوجوانان و جوانان مسجدی اعلام کرد و گفت: فرصت حضور نخبگان قرآنی در مدهامتان فراهم شده است لذا از رسانه‌ها درخواست داریم تا این مسابقات را به صورت ویژه پوشش خبری دهند.

انتهای پیام
captcha